۲۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

سلامت و پرشکی

این ست های هدیه مراقبت از پوست را در Sephora در این تعطیلات خریداری کنید!

خواه به دنبال تقویت درخشندگی، آبرسانی به پوست خشک زمستانی یا افزایش جدی برنامه یکشنبه خود مراقبت از خود باشید، این ست ها هدایایی عالی برای خود یا شخص خاص هستند.

این ست های هدیه مراقبت از پوست را در Sephora در این تعطیلات خریداری کنید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تعطیلات نزدیک است، بنابراین چه از اکتبر برای این لحظه برنامه ریزی کرده باشید یا یک خریدار لحظه آخری باشید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. در اینجا، لیست طولانی ست های هدیه مراقبت از پوست موجود در Sephora را مرور کردیم و گزینه های مورد علاقه خود را به اشتراک می گذاریم.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

۱۰ ست بهترین گیفت مراقبت از پوست در Sephora

Kiehl’s From 1851 Kiehl’s Wrappedبا این مجموعه هدایای تعطیلات از کیهلز که دارای پنج محصول پرفروش و سایز کامل است، راحتی یک روال مراقبت از پوست را به شما هدیه دهید. در این مجموعه ست، پاک‌کننده فوق‌العاده صورت، ماسک پاک‌کننده منافذ عمیق خاکی کمیاب، سرم میکرو دوز روزانه بازسازی‌کننده پوست رتینول، سرم دور چشم با ویتامین C با قدرت قوی کاهش‌دهنده خطوط و کاهش دایره‌های تیره و کرم فوق‌العاده صورت را دریافت خواهید کرد. این مجموعه برای انواع پوست کار می کند و پوست را آبرسانی می کند، سم زدایی می کند و پوست را تمیز می کند تا به طور کلی پوست سالم تر شود. چه کل مجموعه را به خودتان هدیه دهید یا بخواهید محصولات مراقبت از پوست را بین دوستانتان تقسیم کنید، در اینجا برای همه یک هدیه وجود دارد.

این ست های هدیه مراقبت از پوست را در Sephora در این تعطیلات خریداری کنید!

این ست های هدیه مراقبت از پوست را در Sephora در این تعطیلات خریداری کنید!

مجموعه پاک‌کننده‌های آنتی‌اکسیدان ملایم با قابلیت پر کردن مجدد Superfood Youth To The People

شاید به یک شستشوی صورت جدید نیاز داشته باشید یا شاید عاشق پاک کننده سوپر فود هستید و نیاز به انبار دارید – هر دلیلی که این مجموعه پاک کننده قابل شارژ مجدد خرید عالی است. این مجموعه شامل یک بطری سایز کامل از پرفروش‌ترین شوینده Youth To The People به همراه یک شیشه قابل پر کردن مجدد است که برای ۹ ماه برای شما طراحی شده است. این شوینده صورت با کلم پیچ، اسفناج و چای سبز فرموله شده است تا صورت را از هرگونه آلودگی پاک کند و در عین حال پوست متعادل شما را متعادل کند.

مجموعه هدایای تعطیلات پیشرفته جنیفیک Lancôme

این مجموعه را برای افرادی در لیست خود انتخاب کنید که هرگز کرم چین و چروک خود را نادیده می گیرند یا به یک ماسک آبرسان صورت منفی نمی گویند. Lancôme به‌خاطر ست‌های لوکس مراقبت از پوست و بهبود موانع شناخته شده است، و آن‌ها با این مجموعه هدیه نسخه محدود که برای تعطیلات عالی است، این کار را ادامه می‌دهند. شامل یک سرم صورت، کرم دور چشم و ماسک صورت با سایز کامل، همراه با یک کرم شب سایز مسافرتی است که همگی با ترکیبات مرطوب‌کننده و احیاکننده خط Advanced Génifique فرموله شده‌اند.

iNNBEAUTY PROJECT کیت پرفروش‌ترین ویرایش پوست سالم

سادگی یک روتین مراقبت از پوست را به یکی از عزیزان خود در لیست خود هدیه دهید که بر روی مواد پاک شده تمرکز دارد تا پوستی مرطوب تر، محکم تر و روشن تر به نظر برسد. این مجموعه چهار تکه برای دوستانی که روتین مراقبت از پوست ۱۰ مرحله‌ای خود را پشت سر گذاشته‌اند، یا اگر با پوستی کدر سروکار دارند، عالی است. شامل، آن‌ها کرم مرطوب‌کننده سرم SLUSHY، پاک‌کننده ژل مرطوب‌کننده CLEAN، سرم ویتامین C GREEN MACHINE و مرطوب‌کننده روزانه ۱۰+۱۰ مرطوب‌کننده بیشتر را دریافت خواهند کرد. به عنوان یک هدیه، مجموعه ۴ تکه روغن لب iNNBEAUTY PROJECT Glaze For Days را به کیف هدیه آنها اضافه کنید تا لب‌های مغذی‌تری در تمام طول زمستان داشته باشید.

ست جت بام بوم برزیلی Sol de Janeiro

در حالی که ما در مورد مراقبت از پوست صحبت می کنیم، نمی توانیم بخشی از بدن روتین شما را فراموش کنیم. در این فصل تعطیلات چیزی خاص مانند محصولات پوست دوست سول دژانیرو به خود هدیه دهید. این ست مسافرتی شامل کرم بدن، کرم ژل دوش و میست معطر است تا پوست شما احساس، ظاهر و بویی غیر قابل مقاومت داشته باشد. حتی اگر به سفر نمی‌روید، احساس می‌کنید با نت‌های پسته و کارامل نمکی که این ست بدن را تشکیل می‌دهند، به یک تعطیلات استوایی می‌روید.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط