۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

این جدایی حق من نبود/ از ایران و تیم‌های اروپایی پیشنهادات زیادی داشتم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این جدایی حق من نبود/ از ایران و تیم‌های اروپایی پیشنهادات زیادی داشتم. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل الاهلی در رقابتهای لیگ ستارگان قطر گفت: بازی ب...

این جدایی حق من نبود/ از ایران و تیم‌های اروپایی پیشنهادات زیادی داشتم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این جدایی حق من نبود/ از ایران و تیم‌های اروپایی پیشنهادات زیادی داشتم. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال السیلیه در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل الاهلی در رقابتهای لیگ ستارگان قطر گفت: بازی بسیار مهمی برای تیم است و مشتاقانه منتظر پیروزی هستیم تا مسیرمان را اصلاح کنیم، به خصوص اینکه شرایط السیلیه در لیگ خوب نیست و به همین دلیل هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان تمایل به فرار از منطقه خطر دارند.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی برای گل ایجاد می‌کنیم. حتی برابر تیم الریان به پیروزی رسیدیم. فکر می‌کنم در هفته‌های آینده شاهد تغییرات زیادی باشیم زیرا باشگاه‌ها از نظر امتیازی با یکدیگر فاصله زیادی ندارند بنابراین رقابت بین باشگاه‌ها نزدیک است.

بازیکن ایرانی تیم السیلیه با بیان اینکه لیاقت این تیم حضور در انتهای جدول نیست، گفت: مطمئنم که در ۱۴ بازی باقی مانده در لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت. مطمئنم در پایان فصل در لیگ می‌مانیم و این انگیزه من برای کمک به این باشگاه است که فصل را در جایگاه خوبی به پایان برساند. به همین دلیل به سقوط به لیگ دسته دوم فکر نمی‌کنیم. ما فقط باید روی دیدارهای آینده تمرکز و از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم.

محمدی که پیش از این شرایط بسیار خوبی در تیم العربی داشت اما در نهایت این تیم را به مقصد السیلیه ترک کرد، یادآور شد: کار من با العربی تمام شد. تمام تلاشم را برای آنها انجام دادم و آنها نیز در چند سال گذشته این کار را کرده‌اند، اما گاهی اوقات در فوتبال باید تصمیم بگیرید که کدام کار برای هر دو طرف بهتر است.

وی تصریح کرد: من مستحق جدایی از العربی نبودم ولی در آن زمان مصدوم شدم، به خصوص بعد از عقد قرارداد با «رافینیا». به همین خاطر به السیلیه آمدم.

بازیکن ایرانی تیم السیلیه گفت: در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، پیشنهادهای زیادی از ایران و اروپا دریافت کردم که برخی از آنها خوب بود، اما اولویت من ماندن در قطر بود زیرا من این کشور و حضور در اینجا را دوست دارم و می‌توانم کارهای زیادی در اینجا انجام دهم.

محمدی در پایان در پاسخ به این سئوال که مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را چگونه دیدید؟ تاکید کرد: قطر جام جهانی را به بهترین شکل میزبانی کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط