۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱

اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان اول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان اول.متخصصان بدنسازی می گویند تمرینات بدنسازی پیش فصل ۴ تا ۶ هفته زمان می برد و بر این اساس باید گفت پرسپولیس و گل محمدی زمان خوبی را برای...

واکنش کاپیتان پرسپولیس به حذف خودش از بازی امروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان اول.متخصصان بدنسازی می گویند تمرینات بدنسازی پیش فصل ۴ تا ۶ هفته زمان می برد و بر این اساس باید گفت پرسپولیس و گل محمدی زمان خوبی را برای استارت تمرینات در نظر گرفته اند هرچند که پرسپولیس هنوز تکمیل نیست و یحیی نتوانسته مهاجمان مورد نظر خود را جذب کند.

اولین تمرین پرسپولیس بدون سیدجلال

تمرینی که غروب امروز انجام می شود در واقع اولین تمرین پرسپولیس بدون سید جلال حسینی به عنوان بازیکن و کاپیتان است هرچند که قرار شده سید جلال به کادر فنی اضافه شود اما بعید است او را در تمرین امروز ببینیم.

پرسپولیسی ها کار جذب بازیکن را زودتر از سایر تیمها آغاز کردند و به همین دلیل می توانند به موقع تمرینات خود را شروع کنند در حالی که ساپینتو تازه قرار است پس فردا وارد تهران شود و احتمالا اولین تمرین استقلال آخر هفته ویا اول هفته آینده برگزار می شود ضمن اینکه تکلیف بسیاری از بازیکنان این تیم هنوز مشخص نشده است.

اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان اول

اولین تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان اول

پارسال مجیدی تمرینات استقلال را به موقع استارت زد و تاکید خاصی هم روی شرایط بدنی بازیکنانش داشت اما امسال انگار استقلالی ها و ساپینتو عجله ای برای شروع کار ندارند.

گفتنی است طبق اعلام سازمان لیگ فصل جدید رقابتهای لیگ برتر از حدود بیستم مرداد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط