۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

تکنولوژی

انواع زامبی های جدیدی را در گسترش SoLA اضافه می کند که امروز در دسترس است!

برای ایجاد دشمنان جدید برای توسعه، تیم با طیف وسیعی از مفاهیم زامبی شروع کرد، سپس آنها را تا دو مرحله پایانی کاهش داد. مفاهیم اولیه در هنر مفهومی گنجانده شد و همیشه مطمئن بود که زامبی‌های جدید در جهان جزیره مرده قرار می‌گیرند و در زیبایی‌...

انواع زامبی های جدیدی را در گسترش SoLA اضافه می کند که امروز در دسترس است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،الحاقیه جدید SoLA بازی Dead Island 2 بازیکنان را – متاسفم، Slayers – را با یک جنبه کاملاً جدید از Hell-A آشنا می کند: یک جشنواره کاملاً آمریکایی که در آن صحنه برای برخی از وحشتناک ترین قتل عام زامبی ها در بازی آماده شده است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

مراحل

وارد Whipper and the Clotter شوید، دو نسخه کاملاً جدید و قدرتمند Apex که طراحی شده‌اند تا حتی باتجربه‌ترین قاتل‌ها را دچار ترس و دعوای جدی کند.از یک طرف، شما Whipper را دارید، یک بوهمی مرده که جلای جشنواره را با جرات عوض کرده است. در واقع، او شما را با روده‌هایش می‌کوبد یا سعی می‌کند با یک مشت احشاء پرتاب شده شما را کور کند.از سوی دیگر شما کلوتر را دارید، یک زامبی بی رحم که می تواند به میل خود تجزیه و دوباره ترکیب شود. این مرد بزرگ می تواند به طور موثری به داخل و خارج از فضای بازیکن تله پورت کند و حفظ دید و کنترل را سخت کند.ریچارد اسمیت، مدیر هنری کاراکتر استودیو دامبوستر، می‌گوید: «نقطه شروع همیشه مکانیزم دو کهن الگوی جدید بود. هر دوی آنها رفتارهای کاملا جدیدی را ارائه می دهند که قبلاً در فهرست دشمنان جزیره مرده دیده نشده بود.

انواع زامبی های جدیدی را در گسترش SoLA اضافه می کند که امروز در دسترس است!

انواع زامبی های جدیدی را در گسترش SoLA اضافه می کند که امروز در دسترس است!

گذاشتن گوشت روی استخوان ها

برای ایجاد دشمنان جدید برای توسعه، تیم با طیف وسیعی از مفاهیم زامبی شروع کرد، سپس آنها را تا دو مرحله پایانی کاهش داد. مفاهیم اولیه در هنر مفهومی گنجانده شد و همیشه مطمئن بود که زامبی‌های جدید در جهان جزیره مرده قرار می‌گیرند و در زیبایی‌شناسی ترسناک بدنی و خون آلود آن قابل قبول هستند.اسمیت می‌گوید: «در مورد Whipper، ما این درخواست را داشتیم که آن‌ها روده‌ای خودزنی خواهند بود. پر از ناامیدی از عفونت زامبی‌ها در درون، آنها سعی کرده‌اند آن را از بین ببرند، اندام‌های درونی خود را بیرون بیاورند و در روده‌های خود درگیر شوند، روده‌ای که برای گسترش دامنه حمله آنها مانند یک شبکه ارگانیک استفاده می‌شود.

برای اینکه Whipper را با سبک فستیوال توسعه‌یافته مرتبط کند، تیم به تصاویر رسانه‌های اجتماعی مرتبط با جشنواره‌های بزرگ آمریکایی و سبک‌های مد بوهو شیکی که در زمین جشنواره پیدا می‌کنید نگاه کردند. اسمیت توضیح می‌دهد: «ما روی داستان‌گویی بصری و نشانه‌گذاری دشمن تمرکز کرده‌ایم، و می‌خواهیم بازیکن را در موقعیت مکانی زمین قرار دهیم و مطمئن شویم که با حال و هوا هماهنگ است.»با پیشرفت هنر، ایده‌های جدیدی پدید آمدند که به طراحی نیز باز خورد. اسمیت می‌افزاید: «برای مثال، ما می‌خواستیم Whipper به‌طور خشونت‌آمیز و بدون تبعیض به هم بپیوندد. ما برای اضافه کردن به عذاب، دست‌هایی را به کاراکتر دادیم که در حالت سخت یخ زده هستند، بنابراین آنها تقریباً مجبور می‌شوند اطراف را بکوبند.»

قاتل ها یک کابوس جدید می بینند

در همین حال، Clotter به استودیو اجازه داد تا کاری را که می‌توان با F.L.E.S.H از Dead Island 2 انجام داد، انجام دهد. سیستم – فناوری فوق‌العاده‌ای که به قاتل‌ها اجازه می‌دهد زامبی‌ها را به تکه‌های خونین گوشت و استخوان تجزیه کنند. تیم می‌دانست که یک زامبی از راه دور می‌خواهند، اما می‌خواستند از هر گونه چیز علمی تخیلی که با سبک پایه‌تر بازی همخوانی ندارد، اجتناب کنند.F.L.E.S.H. پاسخ را ارائه کرد. اسمیت توضیح می‌دهد: «ما واقعاً می‌خواستیم راهی برای استفاده از این ویژگی‌ها پیدا کنیم، تا کلوتر را به طور کامل در مقابل چشمان بازیکن متلاشی کنیم و سپس از یک گودال گوشتی دوباره جمع شود».

از آنجایی که این دشمن نیاز به حرکت سریع داشت، تیم از تأثیرات بیش از حد پیچیده دور شد. ما توانستیم در یک نگاه اجمالی از تکه تکه شدن اسکلت و تبدیل شدن گوشت تیره به مایع در اطراف استخوان ها بفشاریم، اما برای متعادل کردن آن به کار زیادی نیاز است تا مطمئن شویم که همه چیز در جای درست اتفاق می افتد. برای گیم پلی.»The Clotterleans وارد خط داستانی در قلب توسعه جدید می شود. اسمیت می‌افزاید: «و پس‌زمینه جشنواره مکانی ایده‌آل برای آن است، از نظر مقدار زخم‌ها و اعضای بدن که در اطراف قرار دارند و در انتظار بازسازی هستند.»همیشه ایده‌هایی وجود دارند که با محوریت اول زامبی‌های بازی Dead Island 2 یا با شخصیت پراکنده‌های نازک آن سازگاری ندارند. اسمیت می گوید: «سخت است، اما ما چالش را دوست داریم. ما دوست داریم چیزهایی برای بازی بسازیم که تا به حال ندیده باشید.»

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط