۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

آشنایی با هتل مارینا و هتل پارمیس کیش

بکیش جزیره‌ای با مساحت ۹۱ کیلومتر مربع بوده و زیباترین جزیره کشور به‌شمار می‌رود. در این منطقه هتل‌ها و مراکز خرید زیادی به‌منظور ارائه خدمات به گردشگران، ساخته شده است. هتل مارینا کیش و هتل پارمیس، دومورد از مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره ب...

آشنایی با هتل مارینا و هتل پارمیس کیش

بکیش جزیره‌ای با مساحت ۹۱ کیلومتر مربع بوده و زیباترین جزیره کشور به‌شمار می‌رود. در این منطقه هتل‌ها و مراکز خرید زیادی به‌منظور ارائه خدمات به گردشگران، ساخته شده است. هتل مارینا کیش و هتل پارمیس، دومورد از مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره به‌شمار می‌روند. ما در ادامه قصد داریم اطلاعاتی کامل درباره هتل مارینا و هتل پارمیس کیش را دراختیار شما قرار دهیم.

هتل مارینا

این هتل پنج ستاره در یکی از زیباترین مناطق جزیره واقع شده است. هتل مارینا کیش سال ۱۳۹۰، در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار به بهره‌برداری رسید. این هتل به‌دلیل داشتن طراحی خاص و زیبا، طرفداران زیادی دارد. هتل مارینا، امکانات زیادی داشته و به‌خاطر قرار گرفتن در محیطی سرسبز، هتلی ایده‌آل برای اقامت به‌شمار می‌رود. ساختمان این هتل، دو طبقه بوده و ۱۸۶ واحد اقامتی دارد. میان هتل‌های کیش، مارینا یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای تجربه اقامتی لوکس در کیش، به‌شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل، داشتن ساحل اختصاصی است؛ هرزمان بخواهید، می‌توانید به ساحل بروید و از منظره دریا لذت ببرید. همان‌طورکه گفته شد این هتل فضای سبز وسیعی دارد و به‌همین‌ دلیل به هتل مارینا پارک معروف است.

امکانات

در اتاق‌های این هتل امکاناتی از قبیل روم سرویس، دراور، صبحانه رایگان، سیستم اطفا حریق، یخچال، آباژور، مبل، چای‌ساز، تلفن، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینی‌بار، سشوار، کمد، آویز لباس، دمپایی، آب معدنی رایگان، میز کار، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات و… وجود دارد. وای‌فای هتل به‌صورت رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

بخشی از فضاهای ساختمان این هتل به لابی، کافی‌شاپ، کافی‌نت، فضای سبز، مجموعه ورزشی، دهکده آبی، مرکز خرید، پارکینگ و رستوران اختصاص داده شده است. هتل مارینا سرپوشیده بوده و فضایی مناسب برای ۱۰۰ خودرو دارد. مهمانان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند خودروی خود را در این محوطه پارک کنند. مجموعه آبی مارینا به استخر، سونا و جکوزی مجهز بوده و مهمانان مقیم هتل می‌توانند از آن رایگان استفاده کنند. خدماتی مانند فتوکپی، پرینت، تلویزیون، فکس، رزرو تور، روزنامه، دستگاه واکس کفش، سالن ماساژ و… در لابی به مهمانان ارائه می‌شود. رستوران لوتوس در طبقه اول هتل مارینا کیش واقع شده است و ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران می‌توانید، انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، گیاهی و فست‌فود را سرو کنید. بخشی از فضای طبقه همکف این هتل به بیزینس روم اختصاص داده شده و فضایی مناسب برای گردهمایی ۱۰ نفر محسوب می‌شود.

F:\work\alibaba\کیش\new\آشنایی با هتل مرینا و هتل پارمیس کیش\16731.jpeg

موقعیت مکانی

این هتل نزدیک ساحل بنا شده و ساحل اختصاصی دارد و به‌همین ‌دلیل فاصله هتل مارینا با مراکز تفریحی و پاساژهای کیش زیاد است. برای گشت‌وگذار در جزیره می‌توانید خودرو کرایه کرده یا از سرویس اختصاصی هتل استفاده کنید. هتل مارینا در بلوار مرجان و کنار برج‌های دوقلو واقع شده است.

هتل پارمیس

این هتل بین‌المللی یکی از مجهزترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود. هتل پارمیس سال ۱۳۸۵ در زمینی به مساخت ۱۷۵۰۰ مترمربع به‌بهره برداری رسید. طراحان این هتل، از طرح‌های مدرن و تازه برای ساخت آن استفاده کرده‌اند. ساختمان پارمیس هفت طبقه مشتمل‌بر ۱۶۸ واحد اقامتی است. از اتاق‌های رو به دریا هتل پارمیس کیش نمی‌توانید دریا را مشاهده کنید و فقط به‌سمت دریا ساخته شده‌اند. این هتل کادری مجرب و دوره دیده دارد که اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما به‌ارمغان خواهند آورد. کودکان زیر پنج سال اگر از سرویس‌های هتل استفاده نکنند، می‌توانند اقامتی رایگان داشته باشند. یکی ‌دیگر از ویژگی‌های این هتل مجلل، فاصله کم با مهم‌ترین مکان‌های گردشگری کیش است و شما در کم‌ترین زمان می‌توانید به مراکز تفریحی یا خرید بروید.

امکانات

تلفن، تلویزیون، دمپایی، حمام (دوش یا وان)، آب معدنی، آویز لباس، میز تحریر، مبل، کمد، دراور، یخچال، مینی‌بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی، آباژور، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق و دستگاه تهویه هوای مطبوع و… در اتاق‌های این هتل به‌چشم می‌خورد. ناگفته نماند که برخی از واحدهای هتل پارمیس کیش بالکن دارند و می‌توانید با سر زدن به آن‌ها، جزیره را تماشا کنید.

در ساختمان این هتل فضاهای سفره‌خانه سنتی، پارکینگ، مرکز خرید، کافی‌شاپ، کافی‌نت، فضای سبز و مجموعه ورزشی اختصاص داده شده است. در لابی هتل امکاناتی مانند اینترنت، لاندری، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، پذیرش ۲۴ ساعته، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط و… به مهمانان ارائه خواهد شد. همچنین می‌توانید در این هتل انواع خودروها را بدون راننده، کرایه کرده و در جزیره بگردید.

اگر اهل بازی‌های ویدئویی یا بیلیارد هستید، به گیم‌نت یا سالن بیلیارد هتل پارمیس سری بزنید. رستوران پارمیدا در لابی این هتل قرار گرفته است و در آن امکان سفارش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، بین‌المللی، سنتی و گیاهی وجود دارد.

موقعیت مکانی

این هتل دسترسی آسانی برای رفتن به اسکله تفریحی، پلاژ آقایان، کارتینگ، بولینگ مریم، کیبل اسکی، توتی فروتی و… را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل در میدان پردیس کیش واقع شده است.

هتل مارینا کیش و پارمیس، دو مورد از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های این جزیره هستند که بسیاری از افراد برای تجربه سفری لوکس، آن‌ها را انتخاب می‌کنند. ما در این مطلب هتل‌های گفته شده را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه اقامت در هتل پارمیس کیش یا هتل مارینا را در تور کیش از کرمانشاه یا هر شهر دیگر داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار