۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

آخرین خبر درباره بمب هفته آینده استقلال/ هافبک گلزن به تهران نزدیک‌تر شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،آخرین خبر درباره بمب هفته آینده استقلال/ هافبک گلزن به تهران نزدیک‌تر شد!. طرفداران استقلال هر روزه و در همه شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام و تلگرام در این باره سئوال می‌کنند...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،آخرین خبر درباره بمب هفته آینده استقلال/ هافبک گلزن به تهران نزدیک‌تر شد!. طرفداران استقلال هر روزه و در همه شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام و تلگرام در این باره سئوال می‌کنند که چرا تیم استقلال مثل سایر تیم ها در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن نگرفت و یا اقدامی در این مورد ترتیب نداد تا لااقل بخشی از نقاط ضعف تیم استقلال در خط میانی برطرف شود.

استقلالی‌ها با استناد به صحبت های پیشکسوتان استقلال در رابطه با ضعف خط هافبک استقلال به دلیل نداشتن یک بازیکن بازیساز، به موضوع هافبک میانی تیم تراکتور اشاره می‌کنند و معتقدند مدیران باشگاه استقلال در این‌باره به موقع عمل نکردند وگرنه می توانستند آلوز را از تبریز به تهران بیاورند. با این وجود آنها در این باره پرسش های زیادی را مطرح می‌کنند و از مدیران استقلال می خواهند لااقل با جذب یک بازیکن آزاد برای خط هافبک خلاء فنی تیم در میانه زمین را از بین ببرند.

تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها به خارج کردن سیاوش یزدانی از فهرست نفراتش بسنده کرد و در حال حاضر فتح‌الله‌زاده قول داده یک هافبک بازیساز خارجی جذب کند که تا اینجای فصل در لیگی که در حال بازی است ۱۵ گل به ثمر رسانده است. گرچه از طبقه پنجم ساختمان باشگاه استقلال خبر می رسد که مذاکرات نهایی با مدیربرنامه این بازیکن در مراحل پایانی است و به گفته افراد نزدیک به اتاق فتح الله زاده بمب مدیرعامل استقلال هفته بعد در تهران منفجر خواهد شد.

قطعاً این موضوع در روزهای آینده بیش از پیش از سوی طرفداران استقلال به چالش کشیده خواهد شد هر چند که نتیجه بازی استقلال مقابل مس کرمان در این زمینه تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار