۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

کارزار مشهدی‌ها برای احیای ابومسلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در روزهای گذشته مجدداً بحث احیای ابومسلم خراسان در رسانه‌ها و جراید مطرح شده، تیم ریشه‌دار و پرطرفداری که حدود یک دهه از انحلال آن می‌گذرد اما با این‌حال هواداران فوتبال در مشهد امیدوارند این تیم ر...

کارزار مشهدی‌ها برای احیای ابومسلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در روزهای گذشته مجدداً بحث احیای ابومسلم خراسان در رسانه‌ها و جراید مطرح شده، تیم ریشه‌دار و پرطرفداری که حدود یک دهه از انحلال آن می‌گذرد اما با این‌حال هواداران فوتبال در مشهد امیدوارند این تیم ریشه‌دار و قدیمی دوباره احیا شده و پله پله بتواند به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

در سالیان گذشته در چند نوبت خبر احیای ابومسلم به گوش رسید اما هیچ‌گاه این خبر رنگ واقعیت به خود نگرفت و به‌واسطه مشکلات سیاسی و مباحثی که درباره نام آن مطرح شد، احیای ابومسلم در واقعیت تحقق پیدا نکرد.

حالا هواداران فوتبال در مشهد که این روزها نگران سقوط تیم دیگر استان خراسان یعنی شهر خودرو از لیگ برتر هستند، کارزاری را در فضای مجازی به راه انداخته‌اند و به دنبال جلب رضایت مدیران شهری و استانی برای احیای دوباره این تیم هستند.

جالب آن‌که جمع بزرگی از پیشکسوتان ابومسلم هم این کارزار امضا کرده‌اند که می‌توان به سه چهره شاخص و سرشناس هم‌چون خداداد عزیزی، حسین بادامکی و رضا عنایتی اشاره کرد؛ در میان مدیران استانی هم افشین داوری، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در کنار احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی جزو مدیرانی هستند که این کارزار مجازی را امضا کرده‌اند.

باید دید آیا این نامه‌نویسی مجازی که تا الان حدود ۱۲۰۰ امضا پای آن ثبت شده، می‌تواند تاثیرگذار هم باشد و باعث احیای تیم ریشه‌دار فوتبال خراسان شود یا خیر.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط