۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

سیاوش یزدانی از علت جدایی اش پرده برداشت: سیاوش: در استقلال می مانم، ساپینتو: باید بروی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، سیاوش یزدانی از علت جدایی اش پرده برداشت: سیاوش: در استقلال می مانم، ساپینتو: باید بروی.  سیاوش یزدانی به فاصله چند هفته از حضورش در ترکیب استقلال و بستن بازوبند کاپیتانی تیمش از ت...

سیاوش یزدانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، سیاوش یزدانی از علت جدایی اش پرده برداشت: سیاوش: در استقلال می مانم، ساپینتو: باید بروی.  سیاوش یزدانی به فاصله چند هفته از حضورش در ترکیب استقلال و بستن بازوبند کاپیتانی تیمش از تیم اخراج شد و در حال حاضر توسط ساپینتو سرمربی تیم به باشگاه سپرده شده تا تیمش را برای فصل آینده معرفی کند.

این بازیکن که تصور چنین شرایطی را در استقلال نداشت با وضعیت بسیار نامناسبی روبرو شده و ساپینتو تصور می کند که این بازیکن در مقابل سپاهان تیم سابقش به صورت خواسته و عمدی عملکرد خوبی در ترکیب دفاعی استقلال نداشته و به نوعی نسبت به وی بی اعتماد است.

این وضعیت باعث شده که یزدانی به دوستانش در استقلال اعلام کند که برخی اطرافیان تیم برای دور کردن یزدانی از ترکیب استقلال نزد سرمربی تیم زیرآب وی را زدند و با بدگویی از این مدافع شرایط را به ضرر وی پیش بردند تا ساپینتو در نهایت تصمیم به اخراج یزدانی بگیرد.

مدافع استقلال معتقد است که اوضاع خوبی در تیمش داشته و به یکباره رفتار ساپینتو دو روز پس از بازی با سپاهان و باخت استقلال نسبت به وی تغییر کرده و اجازه تمرین کردن به این بازیکن را نداده است.

یزدانی در حال حاضر اوضاع روحی مناسبی ندارد و از فتح الله زاده مدیریت تیم درخواست کرده که به وضعیت وی رسیدگی کند.

این بازیکن از چند تیم بالای جدولی پیشنهاد دریافت کرده اما وی حاضر به جدایی نیست و علاقه دارد در استقلال به کار خود ادامه دهد اما ساپینتو به صورت قطعی وی را از لیست استقلال خارج کرده است!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار