۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

بیانیه باورنکردنی رضا خان/شاه ماهی رقم قراردادش را ۳ برابر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بیانیه باورنکردنی رضا خان/شاه ماهی رقم قراردادش را ۳ برابر کرد.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه دیشب خود، کُد چه بازیکنی را داد؟ افشاگری تکان دهنده مدیرعامل پرسپولیس ؛ ب...

غافلگیری ویژه درویش برای پرسپولیس ها/۱۰ درصد دادیم انشاء الله ۱۰ درصد دیگر هم قبل از بازی با النصر می دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بیانیه باورنکردنی رضا خان/شاه ماهی رقم قراردادش را ۳ برابر کرد.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه دیشب خود، کُد چه بازیکنی را داد؟

افشاگری تکان دهنده مدیرعامل پرسپولیس ؛ بازیکن لیگ برتری رقمش را ۳ برابر کرد!

رضا درویش در بخشی از صحبتهایش در برنامه فوتبال برتر، به مثال عجیبی درباره اتفاقات فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت:

یکی از بازیکنان جوان که خواهان زیادی هم داشت ۳ هفته قبل از پایان فصل به دفتر ما آمد و اعلام کرد دوست دارد با پرسپولیس قرارداد ببندد و از بچگی عاشق این تیم بوده است. من هم چون چند هفته از لیگ باقی مانده بود، به او گفتم این کار اخلاقی نیست. بعد از پایان لیگ برتر این بازیکن به همراه فردی که خودش را مدیربرنامه های این بازیکن معرفی کرد، به دفتر باشگاه آمد ولی در عین تعجب خواستار مبلغ عجیب و غریبی برای این بازیکن جوان شد.مبلغی که قبل از پایان لیگ با او توافق شد، با مبلغی که ایجنتش در جلسه بعدی به ما گفت؛ ۲۰۰ درصد اختلاف داشت.

اگر چه مدیرعامل پرسپولیس اسمی از این بازیکن نبرد اما سایت روزنامه خبرورزشی مدعی شده که درویش کُد محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم ملی امید را داده است.

بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات، به جز این تیم از استقلال و البته گل گهر پیشنهاد داشت و حالا طبق ادعای خبر ورزشی گویا درخواست ایجنت او از باشگاه پرسپولیس باعث شد که حضور هافبک فصل گذشته ذوب آهن در این تیم منتفی شود و او با گل گهر قرارداد امضا کند.

بیانیه باورنکردنی رضا خان/شاه ماهی رقم قراردادش را 3 برابر کرد

بیانیه باورنکردنی رضا خان/شاه ماهی رقم قراردادش را ۳ برابر کرد

اما روایت دوستان نزدیک خدابنده لو حاکی از آن است که پیشنهاد استقلال و گل گهر از پیشنهاد سرخپوشان بسیار بیشتر هم بوده اما خدابنده لو به دلیل تعصب خاصی که به پرسپولیس داشته تخفیف هم داده و خواسته در پرسپولیس بازی کند اما یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس قبول نکردند خدابنده‌لو پرسپولیسی شود.

نکته جالب این است که پیشنهاد استقلال از گل گهر هم بیشتر بود اما خدابنده‌لو حاضر نشد به خاطر پول بیشتر، استقلالی شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط