۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

تبلیغ دین از مسیر رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد

تبلیغ دین از مسیر رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد بجنورد- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر گره گشایی از مشکلات مردم توسط مبلغان تاکید کرد و گفت: تبلیغ و کار فرهنگی از مسیر فعالیت اجتماعی و رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت...

تبلیغ دین از مسیر رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد

تبلیغ دین از مسیر رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد

تبلیغ دین از مسیر رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد

بجنورد- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر گره گشایی از مشکلات مردم توسط مبلغان تاکید کرد و گفت: تبلیغ و کار فرهنگی از مسیر فعالیت اجتماعی و رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح دو شنبه در جمع فعالان جبهه فرهنگی و اجتماعی خراسان شمالی که در حوزه علمیه امام صادق بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون کف جامعه محور اصلی سازمان تبلیغات اسلامی هستند و مسئولان صدر سارمان، خادم این طلاب می‌باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اولویت، استقرار روحانی در روستاها است و باید بیش از پیش به این سمت حرکت کنیم.

وی گره گشایی از مشکلات مردم توسط لشکر تبلیغی دین را امری مهم برشمرد و افزود: تبلیغ و کار فرهنگی از مسیر فعالیت اجتماعی و رفع گرفتاری‌های مردم می‌گذرد که سازمان تبلیغ ات را به این سمت سوق داده‌ایم.

حجت الاسلام قمی ایجاد بنیاد هدایت را در این راستا دانست و گفت: سازمان تبلیغات اگر خودش نمی‌تواند کار عملی کند، باید اقدامات هماهنگ کننده را در دستور کار قرار دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه بیان کرد: باید استان خراسان شمالی از منظر تبلیغی تقویت شود و امیدواریم با همت روحانیون استان این اتفاق بیفتد و سازمان تمام تلاشش را در این حوزه انجام می‌دهد.

وی افزود: سازمان تبلیغات در روحانیون و مساجد خلاصه نمی‌شود زیرا ۴۰ وظیفه مصوب داریم؛ اما حجم اختیارات و امکانات با این میزان وظیفه همخوانی ندارد.

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: سازمان تبلیغات امروز یک امکان و فرصت برای فعالان فرهنگی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش در اختیار این قشر قرار بگیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در انتها عملیاتی شدن مفاهیم دینی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضرورت‌هایی مانند تولید، خانواده و سبک زندگی با ادبیات خوب باید گسترش یافته و در این حوزه‌ها برنامه‌های عملیاتی اجرایی شود.

مهر

مطالب مرتبط

آخرین اخبار