۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

گزینه های نیکمت تیم دوست داشتنی معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرعامل نساجی به دنبال یک سرمربی مناسب برای نساجی است. به گزارش طرفداری، از لحظه انتخاب صادق درودگر به عنوان مدیرعامل نساجی اسم های زیادی برای سرمربیگری این تیم در فضای مجازی مطرح شده از مهدی تار...

گزینه های نیکمت تیم دوست داشتنی معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرعامل نساجی به دنبال یک سرمربی مناسب برای نساجی است.

به گزارش طرفداری، از لحظه انتخاب صادق درودگر به عنوان مدیرعامل نساجی اسم های زیادی برای سرمربیگری این تیم در فضای مجازی مطرح شده از مهدی تارتار تا نکونام و گزینه های خارجی. ولی یک منبع آگاه به طرفداری گفت:

سه گزینه نهایی نیمکت نساجی، ساکت الهامی، سیدمهدی رحمتی و محمد ربیعی هستند که قرار شده طی روزهای آینده، صادق درودگر به صورت جداگانه با تک تک این افراد مذاکره کند و از آنها برنامه بگیرد تا برنامه سه گزینه نهایی در نشست هفته آینده هیات مدیره باشگاه بررسی و سرمربی جدید انتخاب شود.
در قائمشهر گفته می شود شانس ساکت الهامی از رحمتی و ربیعی برای نشستن روی نیمکت نساجی بیشتر است.

ساکت در لیگ بیست و یکم سرمربی نساجی بود و با این تیم قهرمان جام حذفی شد، پس از این، ساکت مربی هوادار شد و با این تیم به نیمه نهایی جام حذفی هم رسید و حالا به نظر یکی از گزینه های اصلی نساجی است.

در خصوص محمد ربیعی باید گفت که این تیم با مس رفسنجان نمایش خوبی داشت و حالا یکی از گزینه های نساجی است.

سیدمهدی رحمتی دیگر گزینه ای است که پیش روی نساجی است. رحمتی تیم خوبی در اراک ساخت و روزهای خوبی با آلومینیوم سپری کرد اما حالا دیگر تمایلی ندارد بیش از این در اراک بماند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید چه کسی هدایت نساجی را برعهده می گیرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط