۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

کوین یامگا | بازیکنی که با چشگیر تمرین میکند

سانحه ای که کوین را مصدوم کرد و حضورش در تمرین

کوین یاگما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آرتور کوین یامگا (به فرانسوی: Arthur Kevin Yamga‎؛ زادهٔ ۷ سپتامبر ۱۹۹۶) یامگا بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست دفاع راست و وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی میکند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید.

یامگا در لیست فصل بعد نکونام

ستاره فرانسوی باشگاه استقلال با وجود مشکل حادی که در ناحیه چشم با آن مواجه شد و چند بار عمل جراحی انجام داد، اما در تلاش است به سرعت به میادین فوتبال بازگردد.

یامگا برخلاف صحبت‌هایی که مطرح شد برای ادامه مداوا به فرانسه نرفت. او بعد از جراحی‌های متعدد فقط یک بار به کشورش رفت که خیلی زود هم به ایران بازگشت.

پزشکان فرانسوی به یامگا توصیه کردند ادامه درمان را زیر نظر پزشکانی دنبال کند که در ایران او را معالجه کرده‌اند و به همین دلیل نیز ستاره فرانسوی استقلال خیلی زود از کشورش به ایران بازگشت تا ادامه مداوا را انجام دهد.

کوین یاگما

کوین یاگما

یامگا اکنون به لحاظ سلامت وضعیت بسیار بهتری در قیاس با گذشته دارد و حال او به گونه‌ای است که حتی می‌تواند تمرینات نرم خود را نیز آغاز کند.

اتفاقا ستاره فرانسوی استقلال همین کار را هم می‌کند و درحالی که چشم بند به چشم دارد در تمرینات حاضر است و نرم دوی می‌کند تا لااقل بدنش از فرم مطلوب فاصله نگیرد و اگر چشم پزشکان مجوز بازگشتش را صادر کردند زمان کمتری را برای آماده سازی بدنی سپری کند.
حتی کادر فنی استقلال نیز به تازگی ابراز امیدواری کرده که کوین یامگا بتواند برای استقلال بازی کند. آن‌ها به بازگشت این ستاره در شروع فصل آتی امید بسته‌اند. نام او در لیست فصل بعد استقلال نیز قرار دارد و نکونام به مدیران آبی اعلام کرده اگر در استقلال باشد یامگا را می‌خواهد.

در روزهای گذشته خبر رسیده بود که کوین یامگا به شکل آرام و نرم در حاشیه تمرینات استقلال حضور یافته است اما هنوز تصویری از او منتشر نشده بود.

با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط