۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

کارشناس داوری تایید کرد؛ دو اشتباه بزرگ در دیدار استقلال و شمس آذر!

حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار استقلال و شمس آذر گفت: در دقیقه ۴۱ کاظمی به اشتباه برای هند به نفع استقلال اعلام خطا کرد و همان جا جواز حضور در هر دو تیم را از دست داد.

کارشناس داوری تایید کرد؛ دو اشتباه بزرگ در دیدار استقلال و شمس آذر!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار استقلال و شمس آذر گفت: در دقیقه ۴۱ کاظمی به اشتباه برای هند به نفع استقلال اعلام خطا کرد و همان جا جواز حضور در هر دو تیم را از دست داد. وقتی بازیکنان متوجه می شوند که داور چنین اشتباهی کرده است، دیگر به تصمیمات او احترام نمی گذارند.

وی افزود: پس از ۳ دقیقه استراحت، کمک داور نظر خود را تغییر داد. در تصاویر تلویزیونی مشخص است که کاظمی می گوید خودش آن را دیده و آن را هند اعلام کرده است. در شرایطی که کمک داور چندان مسلط نبود. وقتی مقابل او این اشتباه را کرد، زاویه فرهاد مروجی در حدی نبود که صحنه را ببیند. با این حال کاظمی تصمیم شجاعانه برای بازگشت به صحنه را گرفت.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه ۵۰ یک پنالتی برای استقلال اعلام شد که یادآور دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن است چرا که خطا از بیرون محوطه جریمه توسط شمس آذر شروع شد. کاظمی چون از صحنه دور بود، نتوانست تشخیص درستی بدهد چون پایان خطا را اعلام کرد و برای استقلال پنالتی گرفت. در مواقع لزوم توپ را از محوطه جریمه خارج می کند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در دقیقه ۵۳ وحید کاظمی از درگیری شمس آذر با صالح حردانی استفاده کرد. در حالی که خطا روی بازیکن استقلال انجام شد و مدافع قزوینی با تمام وجود به پشت پای حردانی ضربه زد. به همین دلیل داور باید در اینجا پنالتی می زد. احساس می کنم کاظمی در این صحنه به دلیل شک در ضربات پنالتی برتری داشت. در واقع او ۲ اشتباه بزرگ مرتکب شد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط