۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

چند اشتباه در استایل نوجوانان + فیلم

وقتی نوجوان هستیم، اشتباهات احمقانه‌ای زیادی مرتکب می‌شویم، تصمیمات احمقانه‌ای زیادی می‌گیریم، اشکالی هم ندارد، چون ما در حال بزرگ شدن هستیم و همچنان در حال یادگیری و کسب تجربه. اما وقتی کمی سن بالاتر می‌رود، وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، م...

چند اشتباه در استایل نوجوانان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

رایج‌ترین اشتباهات استایلی که شما را پیرتر نشان می‌دهند

صنعت مد دائما در حال تحول است. بعد از توجه به ترندها و سبک‌های جدیدی که در هر فصل ظاهر می‌شوند، می‌توان بیشتر به این موضوع پی برد. اگر همیشه با ترندهای مد پیش می‌روید، از اکسسوری و لباس‌هایی استفاده کنید که بهترین استایل ممکن را برای شما ایجاد می‌کنند.

متأسفانه بسیاری از افراد هنگام ایجاد استایل مرتکب اشتباهاتی می‌شوند که آنها را پیر یا مسن نشان می‌دهد. در این مطلب، ما به برخی از رایج‌ترین اشتباهات استایلی که می‌تواند شما را مسن‌تر نشان دهد، اشاره خواهیم کرد و روش جلوگیری از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

انتخاب رنگ‌های نامناسب

سریع‌ترین و ساده‌ترین روشی برای زیبایی استایل شما، دوری از انتخاب رنگ‌های اشتباه است. در واقع اگر در ترکیب استایل خود از رنگ‌هایی استفاده کنید که جذاب نیستند، کمی مسن به نظر می‌رسید. ضمن اینکه درصورت انتخاب ترکیب رنگی نامناسب، هیچ مکمل یا اکسسوری زیبایی نمی‌تواند به کمک شما بیاید.

در عوض، بهتر است زیباترین ‌رنگ‌ها را بپوشید. پس نه خود را در سیاهی بیش از حد و نه در رنگ‌های روشن و پاستیلی مطلق پنهان کنید. اگرچه رنگ مشکی یک رنگ کلاسیک است و می‌تواند بسیار جذاب باشد، استفاده بیش از حد از آن می‌تواند شما را پیرتر نشان دهد. به بیان دیگر، رنگ مشکی برای اصلاح اندام معجزه می‌کند و تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است، اما با افزایش سن خانم‌ها، استفاده از لباس‌های مشکی، پوست آن‌ها را رنگ پریده‌تر نشان می‌دهد. این نکته در مورد رنگ‌های روشن مطلق نیز صدق می‌کند. پس در انتخاب رنگ‌های روشن و تیره تعادل را رعایت کنید.

بهترین راه این است که رنگ‌های روشن را با لباس‌های مشکی خود ترکیب کنید تا به ظاهرتان تعادل، شادابی و نشاط ببخشید. می‌توانید حداقل به پوشیدن یک رنگ روشن در قسمت بالاتنه خود فکر کنید. بد نیست اکسسوری‌های روشن مانند روسری یا گردنبند را به استایل خود اضافه کنید؛ حتی یک دکمه سفید هم می‌تواند برای از بین بردن این سیاهی مطلق، مفید باشد. با این حال، اگر عاشق پوشیدن لباس‌های تیره هستید، به جای مشکی، بد نیست رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، شکلاتی، سرمه‌ای، خاکستری و یا بژ را به عنوان جایگزینی خنثی انتخاب کنید.

درمورد انتخاب رنگ شلوار هم استفاده از یک شلوار تیره، مانند شلوار مشکی، شما را لاغرتر نشان می‌دهد. به عنوان مثال هر چه شلوار جین شما تیره‌تر باشد، بهتر است و به زیبایی استایل شما بیشتر کمک می‌کند. در اندیشه معاصر ببیید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط