۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱

پیش بینی قیمت طلا فردا شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا خرید و فروش طلای دست دوم در فضای مجازی قانونی است؟ رئیس اتحادیه طلای تهران پاسخ داد: در سال‌های اخیر فروش بدلیجات به جای طلای دست دوم زیاد شده است. مردم هم باید آگاه باشند و از خرید طلای دست د...

پیش بینی قیمت طلا فردا شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آیا خرید و فروش طلای دست دوم در فضای مجازی قانونی است؟ رئیس اتحادیه طلای تهران پاسخ داد: در سال‌های اخیر فروش بدلیجات به جای طلای دست دوم زیاد شده است. مردم هم باید آگاه باشند و از خرید طلای دست دوم خودداری کنند.

 

به گزارش راهبرد معاصر ابراهیم محمد ولی به طلافروشان توصیه کرد: هرگز طلای دست دوم را به مردم نفروشند. به اعتقاد او، علت ممنوعیت فروش طلای دست دوم این است که هم چرخه تولید متوقف می‌شود و هم فروش بدلیجات به جای طلا زیاد می‌شود.

 

رئیس اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: فروش طلای دست دوم خانگی در فضای مجازی زیاد شده است. این کار باعث بیکاری تولیدکنندگان طلا می‎‌شود و ممکن است برخی مردم در تله کلاهبرداران بیافتند و سرمایه‌های خود را از دست بدهند.

طلا گران‌تر می‌شود؟

او درباره پیش‌بینی خود از وضعیت بازار طلا هم بیان کرد: با مصوبه ستاد کرونا بسیاری از کسب و کارها تا روز یکشنبه تعطیل شدند. فعلا طلا در فضای رسمی خرید و فروش نمی‌شود اما پیش‌بینی می‌شود در شش روز آینده با نوسان قیمت دلار، طلا اندکی گران شود.

محمدولی اظهار کرد: به دلیل کاهش میزان تقاضا چنانچه در هفته اول مرداد دلار گران نشود طلا هم نوسان قیمت ندارد.

 

چندی پیش با بسته شدن واحدهای صنفی خرید طلا از فضای مجازی رونق گرفته و برخی پیج‌های اینستاگرامی طلا را برای مشتری‌های خود با پیک موتوری ارسال می‌کردند. ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: طلاهایی که از طریق فضای مجازی فروخته می‌شوند دارای ایراداتی است و بهتر است مردم از خرید طلا در فضای مجازی اجتناب کنند و تا زمان بسته ماندن طلافروشی‌ها، طلا نخرند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار