۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰

پیش بینی قیمت دوج کوین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، توکن دوج‌کوین در نزدیکی میانگین متحرک حیاتی ۲۰ و ۲۰۰ روزه به صورت مسطح و بدون نشانه‌ای از حرکت قابل توجه در حال معامله است. حجم معاملات در نمودار ماهانه بالا نیست و پایین‌تر از خط میانگین قرار گرف...

ارز دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، توکن دوج‌کوین در نزدیکی میانگین متحرک حیاتی ۲۰ و ۲۰۰ روزه به صورت مسطح و بدون نشانه‌ای از حرکت قابل توجه در حال معامله است. حجم معاملات در نمودار ماهانه بالا نیست و پایین‌تر از خط میانگین قرار گرفته که باید در جلسات معاملاتی آتی بهبود یابد. بنابراین، این رمزارز به یک عامل محرک برای بهبود روند خود نیاز دارد. با در نظر گرفتن اینکه دوج‌کوین بالای DMA ۵۰ و ۱۰۰ حفظ شود، کشش مثبت حجم معاملات، خریداران بیشتری را به بازار می‌کشاند.

با این حال، پس از روند اصلاحی، این رمزارز مانند سایر دارایی‌های رمزارز‌ها عمل نکرده و بهبود نیافته است. سطح حمایتی در حد پایین، ۰.۱۸۱۰ دلار و ۰.۱۶۰۰ دلار بوده، در حالی که سطح مقاومت در حد بالا ۰.۲۴۲۰ دلار و ۰.۲۹۴۰ دلار است.

توکن دوج‌کوین به تدریج به سمت سطوح بالاتر حرکت می‌کند
در نمودار ۴ ساعته، توکن دوج‌کوین به تدریج به سمت سطوح بالاتر حرکت می‌کند. از این رو، پس از یک روند نزولی مداوم، دوج‌کوین اکنون در تلاش برای بازگشت از سطوح پایین‌تر است و پارامتر‌های فنی نیز همین روند را نشان می‌دهند.

با این حال، هنوز فاصله‌ای وجود دارد که روند صعودی بتواند این سکه را بالا بکشد، اما برای این رشد به افزایش حجم معاملات نیاز است. در حال حاضر، توکن دوج‌کوین با بیش از ۱ درصد رشد، به قیمت ۲۰ سنت معامله می‌شود و نسبت حجم معاملات آن به ارزش بازار ۰.۰۵۰۷۱ است.

شاخص قدرت نسبی: شاخص قدرت نسبی توکن دوج‌کوین در حال حاضر یک روند خنثی یا یک طرفه را در نمودار هفتگی نشان می‌دهد. در مقابل، شاخص قدرت نسبی پس از تجربه منطقه اشباع خرید، در حال حاضر مسطح است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار