۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹

پورتال بازنشستگان بانک تجارت| سامانه پروفایل بازنشستگان بانک تجارت newprofile.tejaratbank.ir + نصب همراه بانک تجارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پورتال بازنشستگان بانک تجارت یا همان سامانه پروفایل بازنشسته های بانک تجارت به منظور ارائه خدمات مختلف درمانی- بهداشتی، فیش حقوقی بازنشستگان بانک تجارت و … تاسیس شده است. بانک تجارت مفتخر است که علاوه بر تامین منابع مالی لازم برای اجرای بزرگ ترین طرح های عمرانی و زیربنایی در جای جای ایران عزیز، با اعطای ده ...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پورتال بازنشستگان بانک تجارت یا همان سامانه پروفایل بازنشسته های بانک تجارت به منظور ارائه خدمات مختلف درمانی- بهداشتی، فیش حقوقی بازنشستگان بانک تجارت و … تاسیس شده است.

شبا بانک تجارت

پورتال بازنشستگان بانک تجارت

بانک تجارت مفتخر است که علاوه بر تامین منابع مالی لازم برای اجرای بزرگ ترین طرح های عمرانی و زیربنایی در جای جای ایران عزیز، با اعطای ده ها هزار میلیارد ریال تسهیلات مهم ترین نقش را در فراهم آوردن شرایط لازم جهت حضور موثر بخش خصوصی در عرصه های مختلف اقتصادی ایفاء کرده است. طی سالهای اخیر نیز این بانک با حمایت مالی از بنگاه های اقتصادی زودبازده و کارآفرین ، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و تعویض خودروهای فرسوده ، مشارکت در طرح مسکن مهر و … بیشترین همکاری را با برنامه های مهم و راهبردی دولت نهم داشته است.

همچنین بانک تجارت تنها بانک تجاری کشور است که هدف برنامه چهارم توسعه کشور در حمایت از بخش کشاورزی را محقق کرده است. مانده تسهیلات پرداختی به این بخش از ۲،۳۶۴ میلیارد ریال در سال ۸۰ به ۲۷،۵۳۹ میلیارد ریال در پایان آذرماه ۸۷ رسیده و معادل ۱۲ برابر افزایش داشته است.نکته حائز اهمیت در خصوص اقدامات حمایتی بانک تجارت از بخش کشاورزی این است که بیش از ۹۶ درصد از تسهیلات اعطاء شده در این حوزه به فعالان بخش خصوصی بوده است.

این رویکرد نقشی تعیین کننده در کاهش اثرات منفی فصلی بودن درآمد تولیدکنندگان ، تامین نقدینگی مورد نیاز کشاورزان و افزایش سطح بهره وری در واحدهای مولد این بخش داشته باشد. همچنین این بانک تاکنون بخش عمده ای از تسهیلات خود را به صنایع تبدیلی مرتبط نظیر مجتمع های صنعتی تولید کمپوت ، کنسرو ، آبمیوه ، شالیکوبی ها، کارخانجات تولید چای و … اختصاص داده است.

به گزارش اندیشه معاصر، از بزرگترین و ضروری ترین نیاز جوامع بشری، ساخت مسکن است که در این میان ، خانه دار شدن اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه یکی از اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سالهای اخیر بوده است. دولت نهم نیز در راستای این هدف، طرح مسکن مهر را با مشارکت وزارتخانه های تعاون و مسکن و شهرسازی تهیه و به نظام بانکی کشور ابلاغ نمود.

این طرح که آغاز آن تاثیر چشمگیری در کنترل روند افزایش قیمت مسکن در کشور داشته شامل سه بخش آماده سازی، حق بهره برداری ۹۹ ساله از زمین و مسکن اجاره ای می باشد. بانک تجارت نیز عاملیت بخش مهمی از اجرای طرح مسکن مهر را به عهده گرفته و تاکنون مشارکت در احداث ۴۶ هزار واحد مسکونی در قالب این طرح به بانک تجارت محول شده که نیازمند تخصیص بیش از ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی می باشد .

علیرغم وجود مشکلات متعدد در مراحل نخستین اجرای این طرح، با تلاش بی وقفه ارکان اعتباری بانک تجارت مراحل بررسی کارشناسی و اعطای تسهیلات به ۶۵۰۰ واحد مسکونی “مهر” به پایان رسیده و بیش از ۳۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به این امر اختصاص یافته است.

از جمله مهمترین اقدامات انجام گرفته در بانک تجارت جهت مشارکت فعال در طرح مسکن مهر، پرداخت تسهیلات بدون توجه به محدودیت‌ها و کمبود منابع و نیز افزایش اختیار این مدیریت ها تا میزان هفت برابر جهت تسریع هر چه بیشتر فرآیند بررسی کارشناسی و تخصیص اعتبارات لازم بوده است.

جدا از طرح مسکن مهر، بانک تجارت همچنان به اعطای تسهیلات جهت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده، اجرای پروژه های انبوه سازی، به کارگیری فن آوری های نوین در ساخت مسکن و طرح مسکن روستایی ادامه می دهد و ناکنون بالغ بر ۳،۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به این بخش پرداخت نموده‌است.

 

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با هدف ارائه خدمات غیرحضوری و راحت تر شدن کار بازنشستگان تامین اجتماعی شروع به کار نموده است. سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خدمات بی شماری به بازنشستگان ارائه می دهد که ما در اندیشه معاصر قصد داریم به تشریح خدمات و معرفی سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بپردازیم و در نهایت سریع ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگات تامین اجتماعی را ببینید.

سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خدمات بیشماری به کارگران بازنشسته ارائه می دهد که ما دراندیشه معاصر به جزئیات خدماتی که توسط سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی به کراگران ارائه می شود می پردازیم. با ما همراه باشید با جزئیات سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی و نحوه دریافت گواهی کشر از حقوق بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی و …

 

 

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

سایت کانون بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی که به نام سایت کانون عالی تامین اجتماعی معروف می باشد، سامانه ای برای ارائه بعضی از خدمات الکترونیک و دسترسی به سامانه های مختلف می باشد. کلیه بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir، از امکانات مختلف این سایت بهره مند شود.

بنابراین، بسیار مهم است که افراد با نحوه ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir آشنا باشند. برای ورود به این سایت و استفاده از امکانات مختلف سایت، می توان طبق مراحل زیر پیش رفت.

ابتدا یکی از مرورگرهای گوشی های هوشمند خود و یا لپ تاپ خودتان را باز کنید. برای دسترسی بهتر به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، بهتر است که از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس و از لپ تاپ استفاده کنید. پس از باز کردن مرورگر، در قسمت جستجوی گوگل عبارت سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی را تایپ و آن را جستجو کنید.

پس از مدت زمان کوتاهی گوگل سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به نشانی kanoone-ali.ir را جستجو می کند. برای ورود به سایت اصلی کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، مانند تصویر زیر بر روی نام سایت کلیک کنید.

کانون عالی بازنشستگان

سایت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی

ورود به سایت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی kanoone-ali.ir

در حال حاضر، شما وارد سایت اصلی کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی شده اید و می توانید از خدمات مختلف قابل ارائه در این سایت، نظیر ثبت نام کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، برای دریافت کارت عضویت، استفاده کنید. همچنین، شما می توانید برای دسترسی به امکانات و یا سامانه های مختلف کانون عالی کارگران بازنشسته کشور، بر روی لینک مربوط به آن کلیک نمایید.

اعتماد مشتریان ؛ بزرگترین سرمایه بانک تجارت

بی گمان اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمتگزاران خود در بانک تجارت بزرگترین سرمایه این بانک به شمار می‌رود. استمرار همکاری مشتریان این امکان را بوجود می آورد که بانک تجارت بتواند نقشی موثرتر در توسعه و آبادانی کشور ، اشتغالزایی ، افزایش ظرفیت های فعالان بخش خصوصی و رفع مشکلات مردم ایفاء کند.

اینک بانک تجارت با دارابودن قریب به ۲۰۰۰ شعبه و بیش از بیست هزار پرسنل کارآزموده، انواع خدمات بانکی را در کوتاه ترین زمان به هموطنان عزیز در سراسر کشور ارائه می کند. بانک تجارت همچنین اقدامات گسترده ای را جهت ایجاد شبکه سراسری بانکداری الکترونیک در کشور به انجام رسانده و در حال حاضر مشتریان این بانک می‌توانند از منزل و محل کار بوسیله تلفن ، تلفن همراه ، و اینترنت ، بسیاری از امور بانکی خود را به انجام رسانند . آموزش نیروهای جوان و تحصیلکرده برای تربیت نسلی جدید از مدیران کارآزموده و نوگرا نیز در راس برنامه های مدیریت ارشد بانک تجارت قرار دارد

لینک پروفایل بازنشستگان بانک تجارت

برای ورود به پروفایل بازنشستگان بانک تجارت جدید اینجا کلیک کنید

سامانه پروفایل بازنشستگان بانک تجارت newprofile.tejaratbank.ir

از طریق این سامانه؛ سپرده همکاران، فیش حقوقی و اطلاعات تسهیلات همکاران بازنشسته در اختیار همکاران بازنشسته بانک تجارت قرار گرفته است.

راهنمای ورود به سامانه بازنشستگان به صورت pdf

راهنمای ورود به سامانه

ساماندهی پروفایل بازنشستگان بانک تجارت

نشانی اینترنتی سامانه بازنشستگان با لینک زیر در دسترس است.

 

ورود به سایت ثبت نام اماکن رفاهی

http://mehmansara.tejaratbank.ir

 

اپلیکیشن خانواده تجارت در دسترس همه کارکنان و بازنشستگان بانک تجارت قرار گرفته است.

می توانید از طریق لینک زیر این اپلیکیشن را نصب کنید.

https://tejaratfamily.ir/

همراه بانک تجارت

همراه بانک تجارت را از وبسایت بانک تجارت یا مارکت های معتبر اپلیکیشن های موبایلی دانلود و نصب کنید. برای ثبت نام، در صفحه ورود، از گزینه ثبت نام استفاده کنید و اطلاعات کارت خود را به همراه کد ملی و شماره موبایل وارد کنید. توجه داشته باشید در قسمت رمز دوم، باید از رمز پویا استفاده کنید و اگر کد ملی یا شماره همراه شما در اطلاعات سیستم بانک به درستی ثبت نشده باشد، با خطا مواجه خواهید شد و باید برای اصلاح اطلاعات حساب خود به یکی از شعب بانک تجارت مراجعه نمایید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط