۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

پاداش ویژه برای گلزنان تیم ملی به انگلیس و امریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان، پاداش ویژه برای گلزنان تیم ملی به انگلیس و امریکا.  تیم ملی ایران از حدود ۴۰ روز دیگر، باید خودش را برای مصاف با انگلیس و ولز و امریکا در جام جهانی آماده کند. در این بین، دیدار با ...

پاداش ویژه برای گلزنان تیم ملی به انگلیس و امریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان، پاداش ویژه برای گلزنان تیم ملی به انگلیس و امریکا.  تیم ملی ایران از حدود ۴۰ روز دیگر، باید خودش را برای مصاف با انگلیس و ولز و امریکا در جام جهانی آماده کند. در این بین، دیدار با انگلیس و امریکا، به دلایل فرافوتبالی، اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل وزارت ورزش، پاداش ویژه‌ای برای گلزنان این بازی در نظر گرفته است.

سینا سرلک معاون وزیر ورزش، در بخشی از گفت و گویش با یک روزنامه غیرورزشی، درباره این موضوع گفته است: هر یک از این حریفانی که نام بردید را اگر ببریم پاداش خیلی خوبی درنظر گرفته‌ایم. این را هم بگویم اگر صعود کردیم پاداش ویژه هر سه بازی را با نتیجه برد برای ملی‌پوشان درنظر گرفته و پاداشش را خواهیم داد. درحقیقت برای ایجاد ‌انگیزه نزد ملی‌پوشان و کادرفنی راه‌های مختلفی را رفتیم. این مواردی که گفتم همه قطعی شده و به‌تصویب هم رسیده است فقط چند مورد هست که در جلسه روز شنبه با رئیس فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط