۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

واکنش فوری استقلالی محبوب به جدایی از جمع آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،واکنش فوری استقلالی محبوب به جدایی از جمع آبی پوشان.  ابوالفضل جلالی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر برنده شدیم. به این برد نیاز د...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،واکنش فوری استقلالی محبوب به جدایی از جمع آبی پوشان.  ابوالفضل جلالی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر برنده شدیم. به این برد نیاز داشتیم. بازی بسیار خوبی بود. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم.

وی درمورد بازگشت خودش به ترکیب استقلال گفت: باید از پزشکان تیم تشکر کنم که در مدت یک ماه اخیر بسیار برای من زحمت کشیدند. خدا را شکر شرایط ایده آلی دارم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند به کورس قهرمانی بازگردد یا خیر، تصریح کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم. امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تمام تمرکز ما از حالا روی بازی بعدی است.

جلالی درخصوص اینکه گفته می شد ممکن است از استقلال جدا شود، تصریح کرد: من چنین چیزی نشنیده ام. شرایط خیلی خوبی دارم و هر زمانی که کادر فنی صلاح بداند، چه یک دقیقه، چه ۹۰ دقیقه با جان و دل برای استقلال بازی می کنم.

وی درمورد استقبال کم تماشاگران از بازی امروز، گفت: من نمی توانم توضیحی بدهم. همین که هواداران آمدند از آنها تشکر می کنم و فکر می کنم این یک موضوع مثبت باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار