۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

وام ۱۰۰ میلیونی بدون بهره برای زنان خانه دار | دریافت وام فوری با اقساط ۳ میلیونی برای زنان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان ب...

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متاسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

وام ۱۰۰ میلیونی بدون بهره برای زنان خانه دار

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج وام دهی قرض الحسنه شکل گرفت و تاکنون توانسته در این راستا خدمات مفیدی و قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام، رتبه برتری در زمینه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین موسسات مالی اسلامی سال ۲۰۱۸ و … را به دست آورد.

بانک مهر ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «پیشبرد» را تدارک دیده که سقف آن به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد. این وام طبق قانون داخلی بانک مهر ایران بدون هیچ سودی بوده و قرض الحسنه است.

افرادی که در بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده دارند و در حساب خود میزان ۱۰ میلیون تومان دارند، با نگهداری آن به مدت یک تا سه ماه، امکان درخواست برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی طرح پیشبرد را دارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام اعتبارسنجی از مشتریان است. در صورتی که مشتری رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد، این تسهیلات به وی تعلق می‌گیرد. این تسهیلات باید طی شش ماه تسویه شود.

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی برای اشخاص حقوقی نیز تعریف شده و سقف وام برای آن‌ها تا ۷۵۰ میلیون تومان قابل افزایش است. اشخاص حقوقی برای دریافت این تسهیلات علاوه بر اعتبار شغلی باید، پروانه یا جواز کسب و کار خود را نیز ارائه بدهند. از لحاظ زمان بازپرداخت حقوقی‌ها نیز مانند حقیقی‌ها تنها شش ماه فرصت دارند.

با توجه به مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت این وام برای اشخاص حقیقی، میزان هر قسط ۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ ۱۳۸۶/۰۹/۲۲ افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است. بانک قرض الحسنه مهرایران باصدور مجوز رسمی بانک مرکزی ج.ا.ا. در تاریخ ۱۳۸۷/۰۶/۰۶ و براساس برنامه های تدوین شده ، ضمن انجام امور مربوطه به اعطای تسهیلات قرض الحسنه در ارتباط با فعالیتهای حساب قرض الحسنه جاری و بانکداری الکترونیکی اقدام می نماید . در حال حاضر سرمایه این بانک ۵۰۰۰ میلیارد تومان می باشد.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در بدو امر با ۲۰۰۰ واحد بانکی متشکل از ۳۰۰ شعبه واگذاری از بانکهای سهامدار و ۱۷۰۰ واحد بانکی ( باجه) مستقر در شعب بانکهای سهامدار شروع به کار نمود . که پس از تشکیل ساختار و سازمان این بانک به دلیل توسعه کیفیت شعب بانکی کلیه شعب آن بانک به صورت مستقل شروع به کار نمود که هم اکنون با بیش از ۵۳۰شعبه فعال به صورت Online در حال فعالیت هستند ./کاماپرس

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط