۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

اقتصادی

وام های بانک سپه | دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با سود ۲ درصد

برای مشاهده وام های بانک سپه با اندیشه معاصر همراه باشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بانک سپه یکی از بانکهایی است با وام های مختلف و با توجه به وام ۳۰۰ میلیون با سود کم توانست افراد زیادی را خود جلب کند در این خبر درباره انواع وام‌های بانک سپه صحبت می‌کنیم و شرایط دریافت تسهیلات بانک سپه را توضیح می‌دهیم.برای مشاهده جزئیات اندیشه معاصر را دنبال کنید

وام ۵ میلیارد تومانی طرح نگین آتیه

وام ۵ میلیارد تومانی طرح نگین آتیه بانک سپه برای کسانی که حساب کوتاه‌مدت عادی دارند، یک فرصت به حساب می‌آید. با سپرده‌گذاری در حساب کوتاه‌مدت بانک سپه بعد از گذشت حداقل ۲ماه، دو برابر سپرده‌ی خود را با سود ۸ تا ۲۳درصد دریافت می‌کنید. لازم به یادآوری است؛ سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، به‌عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد بود.

وام نگین امید بانک سپه

وام نگین امید بانک سپه

وام ۵ میلیارد تومانی طرح کارآسان

وام ۵ میلیارد تومانی طرح کار آسان بانک سپه متناسب با شرایط کسانی است که پایانه‌ی خرید و درگاه پرداخت بانک سپه دارند. همچنین شرط دیگر این وام، داشتن حساب جاری یا کوتاه‌مدت متصل به این پایانه‌‌ها و درگاه پرداخت‌ها است. اعتبار واریزی این وام بانک سپه متناسب با میانگین حساب است و میزان اعتبار واریزی این وام بانک سپه، از ۱۰میلیون تومان تا ۵میلیارد تومان متغیر و متناسب با میانگین حساب شما است. سود سالانه‌ی وام طرح کارآسان ۱۸درصد و بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه تعیین شده است. ضمانت این وام از نوع اعتبار شغلی یا ضامن هم صنف دارای جواز کسب است.

وام طرح نگین مهر

وام نگین مهر بانک ۵۰ میلیون تومانی است و با افتتاح حساب پس‌انداز و ایجاد گردش حساب به شما اعطا می‌شود. سود وام ۲ درصد است و جزو وام‌های قرض‌الحسنه دسته‌بندی می‌شود. کارمزد وام نگین مهر به ماندگاری سپرده بستگی دارد و بین ۲ تا ۴ درصد مشخص می‌شود.

برای دریافت وام نگین مهر باید ضامن رسمی داشته باشید و حداقل ۵۰۰ هزار تومان موجودی در حساب شما باشد. مدت زمان خواب سپرده در طرح نگین مهر حداقل ۳ ماه است و بین ۳ تا ۸ ماه برای ایجاد میانگین حساب فرصت دارید. در نهایت، ۳۶ ماه فرصت دارید که قسط‌های وام را پرداخت کنید.

وام با گردش حساب

وام با گردش حساب بانک براساس میانگین گردش حساب اعطا می‌شود و مبلغ آن می‌تواند تا ۵ میلیارد تومان هم برسد. بازپرداخت وام با گردش حساب بانک بسته به میزان مبلغ بین ۶ تا ۶۰ ماهه خواهد بود.

طرح تسهیلاتی نگین میثاق

اغلب سرمایه گذاران، شرکت ها، سازمان و نهادهای مسئولیت و دغدغه معیشتی کارمندان خود را داشته و در قالب طرح نگین میثاق امکان بهره مندی از تسهیلات بانک سپه را دارند. در این طرح تمامی سازمان ها، نهادهای عمومی و شرکت ها می توانند در قبال میانگین حساب قرض الحسنه خود نسبت به معرفی کارکنان جهت دریافت تسهیلات در قالب عقود وام قرض الحسنه و مرابحه بانکی اقدام نمایند.

تسهیلات باران

از دیگر انواع تسهیلات بانک سپه می توان به وام و تسهیلات باران، اشاره کرد که در اختیار عموم قرار گرفته است. افراد حقیقی و حقوقی با افتتاح حساب به اندازه سقف موجودی در نظر گرفته شده، امکان دریافت وام را خواهند داشت. این وام به مانند دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده دارای شرایط مرتبط بوده و افراد نیاز به ارائه مدارک جهت دریافت آن دارند.

تسهیلات قلب سفید

یکی از نمونه های دیگر وام بانک سپه، طرح قلب سفید مخصوص پرستاران بوده که این افراد به عنوان مشتریان حقیقی با افتتاح حساب قرض الحسنه و حداقل موجودی در نظر گرفته شده امکان دریافت این وام را خواهند داشت. طرح پرستاران سطح بندی شده و دارای چهار سطح سفید به میزان ۵ میلیون تومان، سطح سبز به میزان ۱۰ میلیون تومان، سطح آبی ۱۵ میلیون تومان و سطح سرمه ای به میزان ۲۰ میلیون تومان می باشد.

وام بهین کارت سپه

در لیست وام‌های بانک سپه، وام بهین کارت به خرید کالا اختصاص دارد. با استفاده از بهین کارت سپه می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک سپه کالاهای مورد نیازتان را خریداری کنید.

سود وام ۱۸ درصد است و با دریافت بهین کارت ۵۰ میلیون تومان به شما داده می‌شود. داشتن حساب قرض‌الحسنه و پرداخت هزینه‌های اعتبارسنجی و تشکیل پرونده از جمله شرایط دریافت وام بهین کارت هستند. نکته آخر اینکه حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است و به ضامن رسمی احتیاج دارد.

وام ۳۰۰ میلیونی

متقاضیان و مشتریان حقیقی بانک سپه برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامک “امید بانک” از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح “سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال” با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام نمایند.

مشتریان گرامی می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد ۱ الی ۱۸ ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند گردند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات طرح با شماره ۱۵۵۷ (امید بانک) تماس حاصل نمایند.

مدارک لازم برای دریافت وام بانک سپه

بانک سپه در راستای ارائه خدمات به مشتریان خود این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان با داشتن شرایط مدنظر امکان دریافت انواع تسهیلات را داشته باشند. علاوه بر شرایط یکی از موارد مورد نیاز برای افراد جهت دریافت تسهیلات بانک سپه، ارائه مدارک مورد نیاز می باشد.

از مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بانک سپه می توان به مدارک مرتبط با تسهیلات طرح بهین کارت سپه، که شامل تکمیل فرم درخواست، مدارک شناسایی، مدارک ضامن و چک معتبر می باشد، اشاره کرد. از مدارک لازم برای دریافت انواع تسهیلات بانک سپه، می توان به تکمیل فرم درخواست و افتتاح حساب سپرده طرح دار به همراه ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اصل و تصویر شناسنامه اشاره نمود.

متقاضیان دریافت تسهیلات مختلف بانک سپه با ارائه مدارک مورد نیاز به همراه داشتن شرایط ذکر شده، قابلیت این را داشته تا وام خود را دریافت نمایند. از موارد قابل توجه کاربران، آشنایی با سامانه تسهیلات بانک سپه و نحوه ثبت نام دریافت وام بانک سپه بوده که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط