۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰

نقل و انتقالات پرسپولیس| لحظه شماره تا انفجار مهیب بمب اتمی باشگاه پرسپولیس/ سورپرایز جدید در راه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سرخپوشان پایتخت قهرمان لیگ و جام حذفی سال گذشته که در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد هنوز هم در فکر جذب بازیکن است و امیدوار خواهد بود تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی در پست‌های ...

ارتش سرخ آسیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،سرخپوشان پایتخت قهرمان لیگ و جام حذفی سال گذشته که در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد هنوز هم در فکر جذب بازیکن است و امیدوار خواهد بود تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی در پست‌های مورد نیاز خود نفراتی را جذب کند.

باشگاه پرسپولیس تمرکز خود را بیشتر روی جذب مهاجم گذاشته است و احتمالا دو مهاجم به خدمت خواهد گرفت. یکی از از دو مهاجم خارجی خواهد بود و تلاش مدیریت این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی مد نظر یحیی گل محمدی همچنان ادامه دارد.

هدف دیگر نقل و انتقالاتی پرسپولیس در این تابستان سعید عزت اللهی بود که جذب وی یه علت عدم صدور رضایت نامه این بازیکن توسط باشگاه وایله دانمارک به مشکل خورده بود، حالا خبر می‌رسد که رضا درویش دوباره باب مذاکرات با باشگاه دانمارکی را آغاز کرده تا هافبک ملی پوش فوتبال ایران را سرخپوش کند.

دیگر خبر نقل و انتقالاتی از گوشه و کنار این است که پرسپولیسی‌ها در صدد جذب یک دروازه‌بان نیمکت نشین از یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری هستند تا خلع جانیشن بیرانوند را پر کنند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط