۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴

نفتاین تیم دوست صمیمی پرسپولیس است!

تیم ملوان را می‌شود صمیمی‌ترین دوست پرسپولیس در لیگ برتر دانست!

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس که در هفته‌های اخیر با اوسمار نتایج فوق العاده‌ای گرفته، خودش را تا قبل از شروع بازی‌های این هفته در یک قدمی صدر می‌بیند و امیدوار است با ادامه روند خوبش بتواند با جا گذاشتن استقلال دوباره به قهرمانی برسد. حریف امروز پرسپولیس یعنی ملوان هم فصل فوق العاده‌بای را با تارتار سپری می‌کند و آن‌ها در دومین سال خود بعد از بازگشت مجدد به لیگ برتر عالی نتیجه گرفتند. با این حال ملوان را می‌شود صمیمی‌ترین دوست پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر دانست.

تیم محبوب انزلی در تاریخ لیگ برتر دو بار قهرمانی را به پرسپولیس هدیه داده و از همین رو سرخ پوشان باید همیشه ممنون این تیم باشند. در لیگ اول استقلال با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس تا هفته پایانی صدرنشین بود و به دلیل تفاضل گل بهتر حتی با یک تساوی هم قهرمان می‌شد. با این حال آبی‌ها در انزلی مقابل ملوان شکست خوردند تا پرسپولیس با برد مقابل فجرسپاسی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن قهرمان لیگ برتر شوند.

دومین هدیه ملوانی‌ها مربوط به سال قبل بود. پرسپولیس ، استقلال و سپاهان در کورس بودند ولی در هفته‌های پایانی شانس استقلال به حداقل رسید. ملوان در اصفهان سپاهان پر مهره را شکست داد و پرسپولیس با شکست دادن حریفش به صدر رسید و در نهایت قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت. همچنین در بازی رفت فصل قبل هم ملوان موفق شده بود از سپاهان امتیاز بگیرد تا در مجموع ۵ امتیاز از این تیم گرفته باشد. همچنین ملوانی‌ها فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس شکست خوردند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط