۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

نحوه ورود و گرفتن کارنامه از سامانه مای مدیو| کارنامه (my.medu.ir) + دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

سایت مای مدیو کارنامه my.medu.ir برای دریافت کارنامه با کد ملی راه اندازی شده است. برای دریافت کارنامه مدرسه ابتدا وارد سایت مای مدیو my.medu.ir شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را همراه با کد امنیتی را وارد کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نحوه ورود و گرفتن کارنامه از سامانه مای مدیو  و دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی را در ادامه شرح داده ایم و جزئیاتی در این باره بیان شده است که بی شک در دریافت کارنامه دانش آموزان بسیار کمک کننده خواهد بود. سایت مای مدیو؛ کارنامه my.medu.ir برای دریافت کارنامه نوبت اول، نوبت دوم و شهریور با کد ملی توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. در سال های گذشته در سامانه های مختلف دانش آموزان می توانستند کارنامه خود را دریافت نمایند یکی از این سامانه های پادا بود . امروزه با آغاز به کار سایت مای مدیو my.medu.ir دریافت کارنامه برای دانش آموزان و والدین آن ها راحتتر شده است.

 

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان با کدملی

نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان با کدملی

نحوه ورود و گرفتن کارنامه از سامانه مای مدیو کارنامه (my.medu.ir)

نحوه دریافت کارنامه my.medu.ir

برای دریافت کارنامه مدرسه ابتدا وارد سایت مای مدیو my.medu.ir شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را همراه با کد امنیتی را وارد کنید. از بخش خدمات آموزش دانش آموزان می توانید به گزینه دریافت کارنامه دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که باید در بخش نام کاربری کد ملی و در بخش گذرواژه شماره سریال شناسنامه خود را وارد کنید.

بعد از وارد شدن به سامانه مای مدیو با کلیک بر روی دریافت کارنامه می توانید جزئیات نمرات خود را مشاهده نمایید.

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، دانش آموزان در ابتدا می توانستند تنها با دارا بودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه و به صورت غیرحضوری به کارنامه my medu.ir مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند. اما در حال حاضر دسترسی به این بخش از طریق مای مدیو والدین امکان پذیر است.نحوه ورود و گرفتن کارنامه از سامانه مای مدیو کارنامه (my.medu.ir)

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی از طریق سایت مای مدیو به نشانی my.medu.ir امکان پذیر است. در سال های گذشته تمامی دانش آموزان برای دریافت کارنامه تحصیلی خود باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه میکردند. اما در حال حاضر این امکان فراهم شد تا دانش آموزان به صورت مجازی از طریق سایت مای مدیو کارنامه تحصیلی خود را مشاهده و دریافت نمایند. در واقع والدین می توانند از طریق کد ملی، کارنامه فرزندانشان را مشاهده کنند.

دریافت کارنامه تحصیلی با کد ملی به صورت آنلاین، نحوه دسترسی به عملکرد تحصیلی را برای دانش آموزان و والدین آن ها را آسان تر کرده است. به علاوه معلمان نیز می توانند از طریق ثبت نمرات دانش آموزان در سایت سناد دانش آموزی، زمینه دسترسی به کارنامه دانش آموزان را در سامانه مای مدیو مدارس فراهم کنند.

زمان دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

شاید این سؤال برای شما پیش آمده باشد که چه زمانی می توان برای دریافت و مشاهده کارنامه مدارس آموزش و پرورش در سایت همگام اقدام کرد؟ در جواب به این پرسش باید بگوییم بر طبق روال هر سال، بعد از پایان امتحانات دانش آموزان، معلم ها کار تصحیح برگه های امتحانی آن ها را شروع می کنند.

بعد از اتمام تصحیح این برگه های امتحانی نوبت به انتشار کارنامه دانش آموزان در سایت همگام آموزش و پرورش می رسد. معمولا دانش آموزان در حدود دو تا سه هفته بعد از به اتمام رسیدن امتحانات خود در مدارس باید در انتظار انتشار کارنامه خود در سایت همگام آموزش و پرورش باشند. در این زمان است که دانش آموز می تواند مراحل لازم را در این سامانه برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی پیش بروند.

البته فراموش نکنید که ممکن است زمان انتشار کارنامه برای هر کدام از مدارس با یکدیگر فرق داشته باشد و شما در زمان های متفاوتی برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی اقدام بفرمایید. از این جهت هرگز نمی توانیم تاریخ دقیق و مشخصی را برای دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی ارائه کنیم.

در نتیجه، بهتر راهکار این است که هر یک از شما دانش آموزان عزیز بعد از اتمام امتحانات مدرسه خود مدام به سایت مای مدیو سر بزنید تا بدین ترتیب از زمان انتشار کارنامه خود مطلع شوید.

 اطلاعیه

دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی توجه داشته باشند دریافت کارنامه مدارس دانش آموزان در حال حاضر فقط از طریق مراجعه به سامانه my.medu.ir امکان پذیر است.

نحوه دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی

لازم به ذکر است که دریافت کارنامه نهایی و همین طور کارنامه هفتگی و ماهانه به وسیله کد ملی و از طریق پورتال همگام آموزش و پرورش به آدرس اینترنتی my.medu.ir برای دانش آموزان امکان پذیر است. با ورود به سایت مای مدیو کارنامه دانش آموز قابل مشاهده است. در ادامه راهنمای تصویری دریافت کارنامه مدرسه با کد ملی را ارائه خواهیم کرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط