۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

فوری| واریز معوقات بازنشستگان آموزش و پرورش؛ بزودی

وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار بسته و این طور وعده داده است که تا پایان سال جاری دو ماه معوق حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیرو‌های حق التدریس را پرداخت کند.

صدور احکام افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، براساس اعلام مسوولان وزارت آموزش و پرورش تا پایان بهمن ماه معوقات شاغلان بازنشسته آموزش و پرورش پرداخت خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: حدود ۳۴ هزار نیروی بازنشسته داریم که همچنان مشغول به کار هستند و حدود ۸۴ هزار معلم شاغلی هم هستند که بیش از ساعات موظفی خود، اضافه تدریس دارند، تلاش می‌کنیم دو ماه معوق حقوق همکاران را تا پایان بهمن پرداخت کنیم.

معوقات رتبه بندی

واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته

فرهادی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند حقوق عقب مانده یک ماه دیگر را هم به نیرو‌های حق التدریس پرداخت کنیم؛ گفت: تلاش ما این است که تا پایان سال تحصیلی تمام معوقات نیرو‌های حق التدریس هم تسویه شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراحل لازم برای پرداخت حقوق نیرو‌های خرید خدمات انجام و بخشنامه پرداخت معوقات نیرو‌های خرید خدمات صادر شده است. قبل از پایان سال ۱۴۰۲ دو ماه از معوقات نیرو‌های خرید به آنان پرداخت خواهد شد و مابقی معوقات در سال آینده از طریق حساب موسسین آن‌ها پرداخت می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار بسته و این طور وعده داده است که تا پایان سال جاری دو ماه معوق حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیرو‌های حق التدریس را پرداخت کند.

باید منتظر ماند و دید موضوع پرداخت حقوق و دستمزد فرهنگیان که اجرای ناقص آن در ابتدای سال جاری به برکناری یوسف نوری منجر شد؛ در ماه‌های پیش رو چگونه رقم خواهد خورد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط