۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲

نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی+ شرایط ضامنین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ ابلاغیه بانک مرکزی در مورد افزایش مبلغ وام خوداشتغالی، باعث شده تا بانک کشاورزی نیز میزان این تسهیلات را به روزرسانی کند. مشتریان این مجموعه در صورت داشتن شرایط لازم امکان درخواست وام ۱۵۰ میلیون ت...

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ ابلاغیه بانک مرکزی در مورد افزایش مبلغ وام خوداشتغالی، باعث شده تا بانک کشاورزی نیز میزان این تسهیلات را به روزرسانی کند. مشتریان این مجموعه در صورت داشتن شرایط لازم امکان درخواست وام ۱۵۰ میلیون تومانی خوداشتغالی را دارند.

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به ۸۴ ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که در صورت معوق شدن تسهیلات، نرخ وجه التزام ۱۲ درصد خواهد بود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۰ هزار و ۳۲۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲۲ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۶۰ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۱۷۲ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۹۵۹ تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی سال ۱۴۰۱ چند فقره وام خوداشتغالی پرداخت کرد؟

این بانک در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اجرای ابلاغیه بانک مرکزی و به منظور حمایت از بهبود پایدار معیشت خانوارهای کم درآمد این وام را می‌پردازد. براساس آخرین آمار و گزارش‌های موجود، بانک کشاورزی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا اسفندماه همان سال به بیشتر از ۴۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

بانک کشاورزی با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه با داشتن هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ باجه تخصصی خدمات ارزی و بین المللی به مشتریان واجد شرایط خود خدمات ارائه می‌دهد.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

5 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

یوسف

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲


ولله‌ بانک‌ کشاورزی‌ هیچ‌ خدماتی‌ به‌ مردم‌ نداد‌ ویکی‌ از‌ مردم‌ خودم‌ هستم‌ ‌ نه‌ وام‌ فرزند‌ آوری‌ نه‌ وام‌ مسکن‌ ونه‌ وام‌ ‌ اجاره‌ ونه‌ حتی‌ کمک‌ هم‌ نداده‌ پس‌ همین‌ طوری‌ اخبار‌ منفی‌‌ پخش‌ نکنید‌

محمود

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲


این بانک وبانکهای دیگرصرفا دنبال منافع خودشون هستند وفقط به کارمنان خودشون وامهای سنگین با سود چهاردرصد یابلاعوض میدن.بنده خودم کشاورزی دارم وفقط زمان احمدی نژاد یک وام گرفتم و دیگر هروقت مراجعه کردم جواب ردشنیدم.

فرهاد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲


۴۴ سال دروغ

جواد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲


الان از قبل عید تسهیلات کشاورزی بستن باز با چه رویی میان میگن ما وام دادین

رضا

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲


همش دروغه من وام فرزند خواستم بگیرم کاری به سرم اوردن که منصرف بشم بعد میان دروغ به مردم میگن شما کاری که نمیکنید دروغ هم نگین از عید تا الان هیچ وامی پرداخت نشد امام سال نود چهار یه وام ده میلیونی گرفتم بدون کار کرد حساب با سود بیست هفت درصد سری دادن ولی وام فرزند با همون ریس بانکی که وام ده میلیونی دادن وام فرزند رو خواستم بگیرم دوباره با همون ریس بانک ولی ندادن چرا چون سو.د وام فرزند چها ر درصد ولی وام ده میلیونی بیست هفت درصد بود

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار