۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد+ جزئیات

به گزارش اندیشه معاصر؛ نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش  ۱۴۰۰ اعلام شد که در پی آن ۲۲ هزار شرکت کننده در آزمون ورودی آموزش و پرورش امسال پذیرفته شده اند. زرین آمیزی جزئیات و مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تش...

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد+ جزئیات

به گزارش اندیشه معاصر؛ نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش  ۱۴۰۰ اعلام شد که در پی آن ۲۲ هزار شرکت کننده در آزمون ورودی آموزش و پرورش امسال پذیرفته شده اند. زرین آمیزی جزئیات و مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تشریح کرد که در ادامه خبر می توانید آن را بخوانید.

 

 اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر مهم امروز برای معلمانی که در این آزمون شرکت کرده اند، است. بیش از ۲۲ هزار شرکت کننده در این آزمون پذیرفته شدند و معلمانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نکردند و یا قبول نشدند می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش بهار شرکت کنند.

 

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: نتایج یک برابر ظرفیت آزمون آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار گرفت. لذا پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی) اقدام کنند.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹ برای مشاهده کلیک کنید

 

وی در ادامه تصریح کرد: براین اساس، رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس و فاصله گذاری اجتماعی در زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی و تشکیل پرونده استخدامی ازسوی معرفی شدگان الزامی است.

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبانی که درخصوص نتایج نهایی آزمون، سوالاتی دارند می توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، بخش پاسخگویی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند و یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

 

زرین تاکید کرد: قبول شدگان برای پیگیری امور مربوط به استخدام خود به آدرس پرتال اداره کل آموزش و پرورش استان به شرح جدولی که در سایت سازمان سنجش قرار دارد مراجعه نموده و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرفته شدگان درصورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانیwww.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی (حداکثر به مدت ۴۸ ساعت از تاریخ انتشار اسامی)، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش استان محل خدمت خود، ارسال و یا به صورت حضوری تحویل کنند. لذا در تکمیل فرم اطلاعات فردی دقت کافی معمول شود و مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده فرد خواهد بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار