۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱

مغانلو؛ مهاجمی که یحیی می خواهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شهریار مغانلو خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود. مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. سبک بازی  این بازیکن را می توان تا حدود زیادی با علی دایی مقایسه کرد. ...

مغانلو؛ مهاجمی که یحیی می خواهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شهریار مغانلو خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات زمستانی بود.

مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. سبک بازی  این بازیکن را می توان تا حدود زیادی با علی دایی مقایسه کرد. او ضربات سر خوبی می زند اما شاخصه بازی او چرخش های مناسب و ضربات ناگهانی است.

مغانلو در خط حمله تلاش زیادی از خود نشان می دهد. او باوجود قد بلند تکنیک مناسبی هم دارد و در کار بازی سازی هم آماری بسیار خوبی داشته است.

در سه بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر شاهد درخشش این مهاجم بلند قد بوده ایم.مغانلو برابر گل گهر یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. او در دیدار اخیر برابر ماشین سازی هم موفق به دبل شد.

در هفته های پایانی مغانلو تلاش زیادی از خود نشان می دهد و می خواهد ثابت کند که شایستگی حضور در پرسپولیس و تمدید قرارداد با این تیم را دارد.

پرسپولیس با عیسی آل کثیر و مهدی عبدی قرارداد دارد و اگر بتواند مغانلو را هم نگه دارد نیاز به تغییر در خط حمله برای فصل آینده ندارد.

سرخ پوشان تا پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر تنها به دو پیروزی دیگر نیاز دارند و هواداران و یحیی حساب ویژه ای روی درخشش مغانلو کرده اند.

 

مطالب مرتبط