۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

مجموعه تلویزیونی گاندو ۲ مردم را با اهمیت نهادهای …

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز «سربازان گمنام امام زمان(عج)»، ضمن تبریک این روز، از مجموعه تلویزیونی گاندو ۲ که توانست بخشی از تلاش‌ها و فداکاری‌های ای...

مجموعه تلویزیونی گاندو ۲ مردم را با اهمیت نهادهای …

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز «سربازان گمنام امام زمان(عج)»، ضمن تبریک این روز، از مجموعه تلویزیونی گاندو ۲ که توانست بخشی از تلاش‌ها و فداکاری‌های این افراد را به نمایش بگذارد، تشکر و قدردانی کرد.


متن پیام عضو هیأت رئیسه مجلس به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


مقام معظم رهبری (مدظله العالی): مجموعه اطلاعاتی از ابتدا، سالم و خالص تشکیل شد و تاکنون نیز به همین صورت باقی مانده و امتحان‌های خوبی پس داده است.


نام گذاری زادروز میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، عدل گستر جهان، حضرت بقیه الله الاعظم(عج) به عنوان روز “سربازان گمنام امام زمان” نشان دهنده اهمیت تلاش‌های پیشقراولان تأمین امنیت ایران اسلامی است.


این روزها که بخش کوچکی از این ایثار و فداکاری‌ها برای خنثی کردن توطئه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه تلویزیونی گاندو ۲ به نمایش گذاشته می‌شود مردم بیش از پیش با اهمیت وزارت اطلاعات که در کنار نهاد انقلابی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و مجموعه‌های حفاظت اطلاعات در گمنامی کامل با ایمان راسخ، هوشمندی و درایت کامل، تأمین امنیت ایران عزیز را در این دنیای پرتلاطم و متشنج عهده دارند آشنا شده‌اند. بی شک افتخار و مدال سربازی امام زمان(عج) برازنده مجموعه این عزیزان است. 


اینجانب ضمن آرزوی تعجیل در ظهور حضرت ولی‌عصر(عج)، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات تمامی خدمتگزاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت مسئلت نموده و به صورت ویژه از خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اصفهان و شهرستان فلاورجان صمیمانه قدردانی می‌نمایم. ان‌شاءالله این تلاش‌ها در نزد حضرت باری‌تعالی مأجور خواهد بود.


سید ناصر موسوی لارگانی


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار