۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱

لغو ویزای روسیه شرایط جدید تور روسیه و کازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در حال حاضر، اخذ ویزای روسیه برای ایرانی‌ها شرایط چندان دشواری ندارد. به علاوه، نزدیکی این کشور به ایران و هزینه‌های نسبتاً پایین سفر به روسیه موجب شده تا تورهای مسکو، کازان، سنت پترزبورگ و… به ی...

لغو ویزای روسیه شرایط جدید تور روسیه و کازان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در حال حاضر، اخذ ویزای روسیه برای ایرانی‌ها شرایط چندان دشواری ندارد. به علاوه، نزدیکی این کشور به ایران و هزینه‌های نسبتاً پایین سفر به روسیه موجب شده تا تورهای مسکو، کازان، سنت پترزبورگ و… به یکی از پرطرفدارترین سفرهای تفریحی ایرانی‌ها تبدیل شود. کارشناسان لیاناپرواز در این مطلب به بررسی نحوه اخذ ویزای روسیه و شرایط جدید تور روسیه و کازان می‌پردازند.

انواع ویزای روسیه

ویزای توریستی: این ویزا برای گردشگرانی صادر می‌شود که قصد اقامت کوتاه مدت در روسیه را دارند.

ویزای تجاری: افرادی که از طرف یک شخص حقیقی یا حقوقی در روسیه، دعوتنامه رسمی برای انجام فعالیت‌های تجاری دریافت کرده باشند باید برای اخذ این ویزا اقدام کنند.

ویزای کاری: این ویزا برای کسانی صادر می‌شود که از یک شرکت روسی دعوتنامه کاری داشته باشند. مدت زمان اعتبار اولین ویزای کاری ۹۰ روز است.

ویزای تحصیلی: افرادی که قصد ادامه تحصیل در روسیه را دارند باید این ویزا را اخذ کنند.

ویزای خصوصی: در صورتی که متقاضی ویزا از یک فرد ساکن در روسیه دعوتنامه دریافت کند، ویزای خصوصی برای او صادر می‌شود.

ویزای ترانزیت: این ویزا به کسانی تعلق می‌گیرد که روسیه برای آنها یک ایستگاه بین راهی است.

نحوه اخذ ویزای روسیه چگونه است؟

با توجه به شرایط آسان اخذ ویزای روسیه، متقاضیان می‌توانند بدون ارائه نامه تمکن مالی، گردش حساب و تاریخچه قوی سفرها این ویزا را دریافت کنند. گردشگران ایرانی تنها با همراه داشتن پاسپورت با حداقل اعتبار ۶ ماهه و ارائه یک دعوتنامه رسمی از آژانس مسافرتی می‌توانند برای اخذ ویزا اقدام کنند.

در مرحله اول، متقاضی باید فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و آن را همراه با مدارک لازم به سفارت یا کارگزار رسمی ارائه کند. این فرم از سایت سفارت روسیه قابل دانلود است. در صورت انجام صحیح مراحل، ویزا بین ۳ تا ۸ روز کاری برای متقاضی صادر می‌شود. متقاضیان ویزای روسیه می‌توانند مراحل اداری را شخصاً انجام بدهند و یا تمام امور را به کارگزار رسمی بسپارند. لازم به ذکر است که سفارت روسیه در ایران در روزهای جمعه و شنبه تعطیل است. همچنین، تمدید ویزای توریستی و تجاری روسیه در خاک این کشور امکان‌پذیر نیست.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای روسیه

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای روسیه بستگی به نوع ویزای درخواستی دارد. اما به طور کلی، مدارک زیر برای دریافت انواع ویزای روسیه لازم است:

  • دو قطعه عکس ۴*۳ با زمینه سفید
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • بلیط رفت و برگشت
  • رسید نهایی هتل
  • فرم مشخصات فردی
  • فرم تعهد بازگشت به کشور
  • دعوتنامه رسمی از شخص حقیقی یا حقوقی، شرکت مسافرتی و یا افراد مقیم روسیه
  • بیمه مسافرتی

در ادامه، شرایط و قیمت تور روسیه در تابستان ۱۴۰۲ ارائه خواهد شد؛

تور کازان + مسکو ۱۵ مرداد

شروع قیمت از: ۴۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان

مدت زمان اقامت این تور ۶ شب و ۷ روز است. پرواز رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان انجام می‌شود. همچنین، پرواز داخلی مسکو-کازان با ایرلاین SV روسیه صورت می‌گیرد. بلیط رفت و برگشت، ویزای توریستی، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان، اقامت به همراه صبحانه و بیمه مسافرتی از جمله خدمات تور کازان + مسکو محسوب می‌شود. اقامت در مسکو در هتل چهار ستاره ایزمایلو دلتا است و مسافران می‌توانند یکی از هتل‌های ایبیس کازان یا کورت یارد را برای اقامت در این شهر انتخاب کنند.

تور ترکیبی سنت پترزبورگ و مسکو ۱۹ مرداد ویژه شب‌های سفید

شروع قیمت از: ۳۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

مدت زمان اقامت این تور ۶ شب و ۷ روز است. پرواز رفت و برگشت تهران-مسکو و پرواز داخلی مسکو-سنت پترزبورگ با هواپیمایی ایرفلوت انجام می‌شود. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت، ویزای توریستی، گشت شهری، تور لیدر فارسی زبان، اقامت به همراه صبحانه، دو وعده ناهار و بیمه مسافرتی است. اقامت در مسکو در هتل ماریوت گرند است و مسافران می‌توانند یکی از هتل‌های آزیموت یا پارک این رادیسون نوسکی را برای اقامت در سنت پترزبورگ انتخاب کنند.

تور ترکیبی سنت پترزبورگ و مسکو ۲۶ مرداد ویژه شب‌های سفید

شروع قیمت از: ۳۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان

مدت زمان اقامت، خدمات و نوع پرواز این تور مشابه تور قبلی است. اقامت در شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ در هتل‌های آئروستار و  هتل پارک این بای رادیسون پریبالتیسکایا صورت می‌گیرد.

چنانچه قصد اخذ ویزای روسیه یا ررزو این تورهای شگفت‌انگیز را دارید، می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی به شماره ۰۲۱۴۱۱۸۷ تماس بگیرید. این آژانس مسافرتی معتبر تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را با نازل‌ترین قیمت‌ها به مسافران ارائه کند. ارائه سرویس‌های ویژه و پشتیبانی از مسافران در طول سفر از دیگر مزایای آژانس مسافرتی لیاناپرواز محسوب می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط