۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

فینال جام جهانی قطر؛ فرانسه ۳(۴)- آرژانتین ۳(۲)/ آلبی سلسته قهرمان جهان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برخلاف اخباری که در چند روز اخیر مبنی بر شیوع ویروس شتر در اردوی خروس‌ها منتشر شد، اما فرانسه بدون هیچ غایب بزرگ و با ترکیب کامل به فینال رقابت‌ها آمده است تا دو تیم با تمام بزرگان خود این دوئل را...

فینال جام جهانی قطر؛ فرانسه ۳(۴)- آرژانتین ۳(۲)/ آلبی سلسته قهرمان جهان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برخلاف اخباری که در چند روز اخیر مبنی بر شیوع ویروس شتر در اردوی خروس‌ها منتشر شد، اما فرانسه بدون هیچ غایب بزرگ و با ترکیب کامل به فینال رقابت‌ها آمده است تا دو تیم با تمام بزرگان خود این دوئل را برگزار کنند.

این آخرین بازی لیونل مسی در تاریخ جام‌های جهانی است و این آخرین فرصت او برای قهرمان شدن و جاودانگی است، اما او با یک مانع بزرگ رو به رو است. هم تیمی او در پاریس یعنی کیلیان امباپه رهبر خط حمله خروس‌ها است و فوق ستاره آن‌ها محسوب می‌شود و امباپه هم این فرصت تاریخی را دارد تا در ۲۳ سالگی برای دومین بار فاتح جام‌جهانی شود.

فرانسه با دیدیه دشان این فرصت را دارد تا برای دومین بار متوالی فاتح جام‌جهانی شود و پس از ایتالیا و برزیل، سومین تیمی باشد که توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

اطلاعات دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ ؛

  • جام جهانی ۲۰۲۲ قطر – مرحله فینال
  • ورزشگاه: استادیوم لوسیل
  • داور: سیمون مارسینیاک
  • کمک داور اول: پاول سوکولونیکی
  • کمک داور دوم: توماژ لیستکچیک
  • ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران

تیم ملی فرانسه:

هوگو لوریس، دایوت اوپامکانو، رافائل واران، تئو هرناندز، ژول کنده، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله، کیلیان امباپه و اولیویه ژیرو

سرمربی: دیدیه دشان

تیم ملی آرژانتین:

امیلیانو مارتینز، ناهوئل مولینا، کریستین رومرو، نیکلاس اوتامندی، نیکلاس تاگلیافیکو، رودریگو دی‌پائول، انزو فرناندز، آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک آلیستر، جولین آلوارز و لیونل مسی

سرمربی: لیونل اسکالونی

لحظات حساس :

ساعت ۱۸:۳۰ بازی با سوت داور لهستانی آغاز شد.

دقیقه ۵: الکسیس مک آلیستر از پشت محوطه جریمه با شلیکی سنگین دروازه فرانسه را تهدید کرد اما لوریس توانست به خوبی توپ را مهار کند.

دقیقه ۸: حرکت عالی دی‌ماریا از سمت چپ و نفوذ این بازیکن به داخل محوطه جریمه با یک پاس رو به بیرون همراه شد، اما شوت دی‌پائول پس از برخورد به واران به کرنر رفت.

دقیقه ۱۰: برخورد رومرو و لوریس درون محوطه جریمه منجر به سرنگونی سنگربان خروس‌ها شد و داور به سود فرانسه اعلام خطا کرد و لوریس به دلیل مصدومیت دقایقی روی زمین افتاده بود.

دقیقه ۲۲ ( گل اول آرژانتین – لیونل مسی ) : لیونل مسی گل اول آرژانتین را از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند.

دقیقه ۳۶( گل دوم آرژانتین – آنخل دی‌ماریا ):ضدحمله آرژانتینی‌ها از سمت راست با پاس مسی به آلوارس و پاس او به مک‌آلیستر همراه شد و او دی‌ماریا را با لوریس تک به تک کرد تا ستاره آلبی‌سلسته اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد.

گل اول فرانسه به آرژانتین توسط امباپه+ فیلم

 

گل دوم فرانسه به آرژانتین توسط امباپه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+ فیلم

 

گل سوم آرژانتین به فرانسه توسط لیونل مسی+ فیلم

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط