۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

کلیپ سلامت

فیلم | راهی برای جوان تر و شاداب تر شدن پوست شما

داشتن پوستی شاداب و جوان یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها به شمار میرود. اما در این مطلب روش هایی ساده و خانگی برای جوانسازی و زیبایی پوست را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،داشتن پوست شاداب و جوان و زیبا از دغدغه های انسان است. یکی از مشکلات پوست دانه های سرسیاهی هستند که باعث از بین رفتن شفافیت پوست می گردد و پوست را مکدر و ناصاف نشان داده و باعث آزار می گردند.

این بخش از نکات شامل ۳ بخش می شود که بخش اول توصیه های کلی برای داشتن پوست سالم و شاداب است ، بخش دوم ماسک های جوانسازی و شفافیت پوست صورت و در انتها راههای سریع و توصیه های خانگی برای مراقبت از پوست برای حفظ زیبایی آن است.

بخش اول :توصیه های کلی برای داشتن پوست شاداب و جوان و صورتی زیبا

فواید ورزش کردن برای پوست شاداب و جوان:

ورزش کردن سیستم ایمنی را تقویت و جریان خون را بهبود می بخشد به همین خاطر پوستی جوان تر خواهید داشت پس از ورزش سریعا حمام کنید یا صورت خود را بشویید تا از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنید.

ورزش کردن برای سالم ماندن و حفظ پوست تان مهم است پیشنهاد می شود حدود ۱۵ دقیقه در روز ورزش کنید تا سموم را از بدن دور نگه دارید و پوست شفاف داشته باشید.

مرطوب کردن بدن از درون برای داشتن پوست شاداب و جوان:

پوست خشک باعث چین و چروک و خطوط ظریف نمی شود، اما قطعا بر ظاهر افراد اهمیت دارد. به بهبود صورت جوان کمک و پوست را با مرطوب ساختن خود از داخل حفظ می کند. علاوه بر نوشیدن مقدار توصیه شده آب روزانه ، از مرطوب کننده مورد علاقه خود استفاده کنید.

فیلم | راهی برای جوان تر و شاداب تر شدن پوست شما

فیلم | راهی برای جوان تر و شاداب تر شدن پوست شما

مرحله یک:دوبار شست وشو دادن صورت

اگر توده ای از آرایش، روغن، خاک و سایر ناخالصی ها روی سطح پوست وجود داشته باشد، پوستتان درخشان نخواهد شد. هرچه بیشتر تمیز کردن صورت را به تاخیر بیاندازید شانس خود برای تجربه منافذ مسدود شده و جوش ها را بیشتر می کنید.

برای کمک به حصول اطمینان از این که همه سلول های مرده و ناخالصی ها از بین می روند، روش پاک سازی دوبل را دنبال کنید. با یک تمیز کننده ملایم مثل آب شروع کنید. بعد از یک تمیز کننده برای کمک به از بین بردن سلول های مرده پوستی که ممکن است باعث شود پوست زبر و خشن به نظر برسد، کمک بگیرید.

مرحله دو:شیرپاک کن زدن به پوست

زمانی که پوست را پاک سازی دوبل کردید، شیرپاکن استفاده کنید. به عنوان یک پشتیبان تمیز کننده عمل می کند، و به از بین بردن هر گونه کثیفی کمک می کند .

علاوه بر این، برخی تمیز کننده خشن تر می توانند رطوبت پوست را از بین ببرند و سطح پ هاش را کاهش دهند. استفاده از یک نرم کننده چند منظوره ای می تواند به تعادل آن در حین آماده سازی و مرطوب کردن پوست کمک کند. در اندیشه معاصر ببینید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط