۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

اجتماعی

فیش حقوقی فرهنگیان | سامانه مشاهده فیش حقوقی

برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان باید چه کاری انجام داد؟

فیش حقوقی فرهنگیان | سامانه مشاهده فیش حقوقی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیش حقوقی مهم ترین رکن هر شغلی است که با آن میتواند از تمامی اطلاعات کاری خود با خبر شوند. فیش حقوقی فرهنگیان هم مانند باقی شغل ها در سایت و سامانه مخصوص فرهنگیان قابل رویت است. برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید

معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

برای معرفی سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir می توان بیان کرد که این فیش دارای اطلاعات بسیار مهمی در زمینه میزان درآمد فرهنگیان، میزان مبلغ های کسر شده از حقوق فرهنگیان و میزان حقوق اضافه شده به حقوق فرهنگیان است. به همین خاطر فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در بازه های زمانی مختلف قصد دریافت فیش حقوقی خود را دارند. در گذشته فیش حقوقی از طریق سامانه های پراکنده و مختلفی انجام می شد و یا فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی خود می بایست به اداره های آموزش و پرورش استان خودشان مراجعه می کردند.

تا سال گذشته معلمان و فرهنگیان می توانستند با ورود به سامانه fish.medu.ir اقدام به دریافت فیش حقوقی خود نمانید، اما در سال جاری با توجه به تغییرات سامانه ای و راه اندازی سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش و یا مای مدیو که سایتی جامع برای بسیاری از متقاضیان استفاده از خدمات آموزش و پرورش مانند دانش آموزان، والدین و معلمان است، آموزش و پرورش امکان دریافت فیش حقوقی با کد پرسنلی و کد ملی را نیز از طریق این سامانه میسر نموده است. متقاضیان می توانند با ورود به سامانه فیش حقوقیفرهنگیان، به راحتی و با وارد کردن شماره کدملی و کد پرسنلی خود، اقدام به دریافت آن  نمایند.

لازم به ذکر است که سامانه دریافت آن برای  فرهنگیان به نشانی اینترنتی my.medu.ir یک سامانه جامع می باشد، به طوری که تمامی فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش در سطح کشور و در هر مقطع تحصیلی می توانند با ورود به این سامانه، اطلاعات  خود را دریافت نمایند. داوطلبان توجه داشته باند که برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان داشتن کد پرسنلی و کد ملی فرهنگیان ضروری می باشد.

پس از وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی معلمان در این سامانه، امکان دریافت اطلاعات فرهنگیان به صورت غیر حضوری در این سایت مذکور امکان پذیر خواهد شد. همچنین، اطلاعات شغلی  فرهنگیان در تمامی سال های تحصیلی در این سامانه قرار داده شده است که فرهنگیان می توانند با انتخاب سال مورد نظر خود را دریافت نمایند.

فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان

زمان دریافت

فرهنگیان، هنگام اقدام برای مشاهده و دریافت اطلاعات شغلی خود در سامانه my.medu.ir با توجه به نحوه صحیح ورود به این سایت امکان دارد با مواردی مواجه شوند و امکان اینکه بتوانند اطلاعات خود را ملاحظه نمایند دیگر نباشد، در ادامه به برخی این موارد اشاره شده است.

فرهنگیان پس از وارد نمودن اطلاعات خود نظیر کد ملی و شماره پرسنلی اگر با پیغام خطا عدم ثبت اطلاعات فرهنگی مواجه شدند، جهت رفع این مشکل می بایست به کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش ناحیه یا منطقه خود اطلاع دهند.

زمان دریافت آن ، فرهنگیان می بایست پیش از ورود به سامانه my.medu.ir رمز عبور جهت ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان را از اداره آموزش و پرورش و یا در صورت داشتن شغل معلمی رمز عبور را از مدیر مدرسه ای در آن مشغول به کار می باشند دریافت نمایند.

نحوه دریافت my.medu.ir

ورود به سامانه به نشانی my.medu.ir

وارد شدن به بخش ورود فرهنگیان/عموم

ورود به درگاه پنجره خدمات دولت هوشمند

ورود به صفحه کاربری و بخش فیش حقوقی

قانون رتبه بندی فرهنگیان به منظور افزایش کیفیت آموزشی برای دانش آموزان و نیز ارتقای معیشت زندگی معلمان در نظر گرفته شده تا کلیه افراد بتوانند با دریافت امتیاز بالا از امکانات مختلف مشخص شده بر اساس این قانون استفاده کنند. در مقاله ای که لینک آن در ادامه آمده است به تفصیل به این موضوع پرداخته شده است تا مورد استفاده معلمان و دانش آموزان قرار بگیرد.

دریافت اطلاعات فرهنگیان بدون گذرواژه

همان طور که گفته شد، قبلا یکی دیگر از اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، رمز عبور بود که در واقع، رمز عبور سامانه my.medu.ir همان کد پرسنلی فرهنگیان محسوب می شد که باید در مرحله دوم از ورود به این سامانه وارد می شد.

تا سال گذشته امکان ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir بدون گذرواژه سامانه همگام وجود نداشت اما در سال جاری با توجه به تغییرات سامانه ای برای ورود به سایت دریافت آن  my.medu.ir لازم است تا متقاضیان با ورود اطلاعات در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نسبت به دریافت فیش حقوقی به صورت غیر حضوری و آنلاین اقدام کنند.

به این ترتیب و با توجه به آنچه گفته شد وزارت آموزش و پرورش همگام با سایر بخش های دولت تلاش میکند تا از حضور فرهنگیان برای دریافت خدمات گوناگون و اولیه به ادارات این وزارت خانه جلوگیری کرده و با ارائه خدمات غیرحضوری در راستای آسان سازی امور اداری ایشان و کاهش بروکراسی اداری و هزینه های سربار دولتی اقدام نماید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط