۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی در مای مدیو + خدمات سایت فیش حقوقی / سامانه کالینان فرهنگیان و نحوه رزرو غذا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهنگیان به آسانی می توانند، بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت فیش حقوقی خود، با استفاده از فضای اینترنتی و به صورت غیر حضوری، فیش حقوقی دریافتی ماهیانه خود را بررسی و دریافت نمایند. از این رو...

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی در مای مدیو + خدمات سایت فیش حقوقی / سامانه کالینان فرهنگیان و نحوه رزرو غذا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرهنگیان به آسانی می توانند، بدون نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت فیش حقوقی خود، با استفاده از فضای اینترنتی و به صورت غیر حضوری، فیش حقوقی دریافتی ماهیانه خود را بررسی و دریافت نمایند. از این رو اندیشه معاصر راهنمایی لازم برای دریافت فیش حقوقی را برای شما همراه عزیز آورده است. برای دریافت فیش، تنها کافی است وارد سایت دریافت فیش حقوقی my.medu.ir شده و مراحل دریافت برای فیش حقوقی را طی کنند. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

فرهنگیان، جهت دریافت فیش حقوقی ماهیانه خود به صورت اینترنتی، می بایست از سایت دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش my.medu.ir اقدام نمایند که روند انجام این امر به صورت زیر می باشد.

کاربران، پس از ورود به سایت سامانه با جستجوی آدرس آن، باید کد ملی، رمز عبور و تصویر امنیتی را وارد کرده تا به پرتال خود، دسترسی یابند.

پس از ورود به پرتال، فرد متقاضی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، باید گزینه دریافت فیش حقوقی را انتخاب نموده و با تعیین تاریخ مورد نظر خود، فیش حقوقی مربوط به آن تاریخ را دریافت کند. در ادامه، پیرامون زمان دریافت این فیش حقوقی، صحبت خواهیم کرد.

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در گذشته فرهنگیان می بایست برای دریافت فیش حقوقی به اداره آموزش و پرورش منطقه یا ناحیه محل خدمت خود و یا مدیر مدرسه محل خدمت مراجعه می کردند و تقاضای خود را مبنی بر دریافت فیش حقوقی ارائه می کردند ولی در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری به هیچ اداره ای نمی باشد و به راحتی می توان به کمک رایانه و اینترنت درخواست دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی داد.

خدمات سایت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

همانطور که قبلا گفته شد، سامانه my.medu.ir فیش حقوقی، برای تسریع در انجام امور اداری راه اندازی شده است و تنها سامانه ای برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی نیست. این سامانه مجموعه ای از خدمات آنلاین و غیر حضوری را ارائه می کند و از هدر رفتن وقت فرهنگیان عزیز جلوگیری می کند. در این قسمت از مقاله می توانید خدماتی را که این سامانه ارائه می کند مشاهده کنید. با مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خود، می توانید از مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش پرهیز کنید.

خدمات ارائه شده در سامانه my.medu.ir فیش حقوقی برای فرهنگیان عبارت است از:

خدمات سامانه فیش حقوقی فرهنگیان | my.medu.ir
ارائه فیش حقوقی فرهنگیان
دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان
خلاصه سوابق
پیش نویس ابلاغ
رتبه بندی فرهنگیان
 ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان
درخواست صدور کارت پرسنلی
نقل و انتقالات فرهنگیان
گواهی کسر از حقوق
گواهی حقوق
ارزشیابی سالانه

 

نحوه دریافت رمز عبور همگام برای اخذ فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید، برای ورود به سامانه فیش حقوقی لازم است تا رمز عبور سامانه همگام را داشته باشید؛ چرا که کلمه عبور سامانه فیش حقوقی همان رمز عبور سامانه همگام است. توجه داشته باشید که اگر با پیامی تحت عنوان «پنل شما در سامانه همگام فعال نیست» در زمان ورود به سامانه فیش حقوقی رو به رو شدید، برای رفع آن لازم است تا در سامانه همگام گذرواژه ای تعریف کنید. چرا که این پیام نشان دهنده فعال نبودن گذرواژه شما خواهد بود.

نحوه ورود به سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

یکی از کاربردی ترین خدمات سازمان آموزش و پرورش ارائه فیش حقوقی به صورت اینترنتی می باشد. همانطور که بیان کردیم دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق سامانه my.medu.ir و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان پذیر می باشد. با استفاده از راهنمای تصویری ذیل فرهنگیان می توانند با مراجعه به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

افراد، جهت ورود به سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، ابتدا باید آدرس سایت my.medu.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نمایند و پس از وارد شدن به صفحه ای همانند صفحه زیر و با وارد کردن اطلاعات لازم، از قرار کد ملی و رمز عبور، به پرتال خویش، دسترسی یابند.

افراد پس از ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان، به راحتی می توانند برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی ماهیانه خود اقدام نمایند.


سامانه کالینان فرهنگیان

سامانه تغذیه کالینان به منظور کمک به ارائه خدمات سریع واحد تغذیه دانشگاه های مختلف راه اندازی شده تا دانشجویان بتوانند با مراجعه به این سامانه اغذیه، وعده غذایی خود را در موعد مقرر رزرو و خرید نمایند. سایت غذا کالینان علاوه بر خرید و رزرو غذا امکانات دیگری مانند نحوه برخورداری از ژتون روزفروش، ژتون فراموشی و افزایش اعتبار را ارائه و آموزش می دهد.

سامانه سلف سرویس تغذیه کالینان جهت رفاه حال دانشجویان در رزرو و دریافت غذا، در دانشگاه های مختلفی ساماندهی شده تا این داوطلبان بتوانند طبق جدول زمان بندی ارائه شده به رزرو نوبت های غذایی خود بپردازند. به همین خاطر دانشجویانی که در دانشگاه موظف هستند در کلاس های درس حضوری شرکت نمایند، می توانند در صورت صلاحدید برای دریافت وعده صبحانه و یا ناهار خود حدود ۴۸ ساعت قبل از تاریخ مورد نظر، اقدام به انتخاب وعده غذایی خود در سیستم اتوماسیون تغذیه کالینان نمایند.

دانشگاه های متفاوتی مانند فرهنگیان، کرمان، اصفهان، چمران اهواز و … از سامانه کالینان استفاده می کنند. به همین منظور دانشجویان این دانشگاه ها می توانند برای ورود به این سیستم سلف سرویس به آدرس سامانه کالینان مختص به دانشگاه خود مراجعه نموده و سپس با نام کاربری که معادل شماره دانشجویی داوطلب می باشد و نیز کلمه عبور وارد این سامانه شده تا بعد از پرداخت الکترونیکی و شارژ حساب خود از طریق افزایش اعتبار اینترنتی، اقدام به رزرو هر وعده غذایی نمایند.

ممکن است از میان دانشجویان متقاضی این سامانه، دانشجویانی وجود داشته باشند که از نحوه ورود به سایت کالینان و نیز نحوه افزایش اعتبار و رزرو غذا اطلاعی نداشته باشند که در ادامه این مقاله جهت راهنمایی این دسته از داوطلبان توضیحاتی کامل درباره سامانه کالینان ارائه داده شده است.

ورود به سایت کالینان دانشگاه ها

دانشجویان دانشگاه های دارای سامانه تغذیه کالینان می بایست برای رزرو وعده های غذایی به آدرس سایت سیستم تغذیه کالینان مختص به دانشگاه خود مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و نیز کلمه عبور به سایت کالینان دانشگاه خود راه یابند. همچنین، دانشجویان جدید الورود می توانند به جای کلمه عبور عدد ۱ را وارد نموده و پس از ورود به سیستم تغذیه کالینان کلمه عبور جدیدی را برای خود انتخاب نموده و ثبت کنند. در ادامه لیستی از دانشگاه هایی که دارای سامانه کالینان هستند به صورت خلاصه ارائه شده تا با کلیک بر روی لینک هر یک از این دانشگاه ها، به سامانه تغذیه کالینان وارد شوید.

 

ردیفلیست دانشگاه های دارای سامانه کالینان
۱سامانه تغذیه کالینان دانشگاه فرهنگیان
۲سامانه تغذیه کالینان دانشگاه زابل
۳سامانه تغذیه کالینان دانشگاه کرمان
۴سامانه تغذیه کالینان دانشگاه اصفهان
۵سامانه تغذیه کالینان دانشگاه سیستان و بلوچستان
۶سامانه تغذیه کالینان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
۷سامانه تغذیه کالینان دانشگاه چمران اهواز
۸سامانه تغذیه کالینان دانشگاه  یزد

 

داوطلبان دانشجو می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن تغذیه کالینان بر روی گوشی و یا تبلت خود به این سامانه وارد شده و جهت رزرو و خرید وعده غذایی خود اقدام نمایند. امکان خرید و رزرو وعده صبحانه و ناهار برای تمامی دانشجویان وجود دارد، اما رزرو وعده های شام تنها برای دانشجویان غیر بومی و نیز خوابگاهی امکان پذیر می باشد.

از سوی دیگر برای متقاضیان غیر بومی به دلیل دارا بودن هزینه خوابگاه دانشجویی، دانشگاه ها جهت کاهش هزینه های این افراد امکان خرید و رزرو غذا را فراهم آورده اند تا این دسته از افراد بتوانند بنابر استفاده خود به سامانه کالینان وارد شده و نسبت به افزایش اعتبار و خرید غذا طبق جدول زمانبندی اقدام نمایند.

نحوه رزرو غذا در سامانه کالینان

همان طور که ذکر شد، سامانه کالینان جهت ساماندهی امور مربوط به تغذیه دانشگاه ها و نیز رفاه حال دانشجویان راه اندازی شد تا با صرفه جویی در هزینه های مربوط  به واحد تغذیه و نیز افزایش سرعت در ارائه خدمات مربوط به رزرو و خرید وعده غذایی، افزایش اعتبار و پرداخت الکترونیکی بتواند گام موثری در کمک به دانشگاه های مختلف بردارد.

دانشجویانی که از توان مالی بالایی برخوردار نبوده، می توانند در خواست وام دانشجویی خود را اعلام نموده تا بتوانند با استفاده از این وام، با مراجعه به آدرس سامانه تغدیه کالینان مرتبط به دانشگاه از امکانات ارائه شده در این سامانه استفاده نمایند. جهت راهنمایی دانشجویانی که به تازگی در دانشگاه پذیرفته شده و ترم تحصیلی خود را آغاز نموده اند، نحوه رزرو غذا در سامانه کالینان در این قسمت ارائه داده شده است.

در مرحله اول دانشجویان هر یک از دانشگاه های دارای سامانه کالینان می توانند به آدرس اینترنتی سیستم تغذیه کالینان مختص به دانشگاه خود مراجعه نمایند. سپس با وارد نمودن نام کاربری و یا کلمه عبور خود به همراه کدامنیتی ارائه شده به سامانه تغذیه کالینان راه یابند.

در مرحله بعد دانشجویان برای استفاده از خدمات پیامکی نیز می توانند شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. همچنین، دانشجویان جدیدالورود نیز می توانند برای تغییر کلمه عبور خود بعد از ثبت شماره تلفن همراه، گذرواژه خود را تغییر دهند تا با این کلمه عبور جدید به سامانه تغذیه کالینان وارد شوند.

بعد از ورود به سیسیتم تغذیه کالینان دانشجویان می توانند صفحه ای که  از چند بخش شامل کالینان من، رزرو و خرید غذا، پرداخت اینترنتی تشکیل شده را مشاهده نموده و بر حسب تقاضای خود مبنی بر رزرو غذا و یا افزایش اعتبار به هر قسمت مراجعه نمایند.

دانشجویان برای رزرو و خرید غذا می توانند این قسمت را انتخاب نموده و با تعیین نوع وعده غذایی خود از قبیل صبحانه، ناهار و شام و نیز بازه زمانی که مدنظرشان است، جدولی از رزرو غذاهای دلخواه خود را مشاهده نموده و هر یک از روزهای هفته را انتخاب نمایند.

دانشگاه فرهنگیان نیز برای رفاه حال دانشجویان خود از سامانه کالینان برای ارائه خدمات مربوط به امور تغذیه استفاده می نماید. همچنین این دانشگاه سامانه های دیگری مانند سامانه مدیریت یادگیری را به کار می گیرد تا وظایف خود را به صورت ساماندهی شده و در اسرع وقت انجام دهد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط