۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی| ساده ترین روش دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی+ ورود سریع بهeservices.tamin.ir

با توجه به نزدیک شدن به ایام واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اهمیت دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با توجه به نزدیک شدن به ایام واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اهمیت دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. در ادامه خبر اندیشه معاصر نحوه ورود سریع به eservices.tamin.ir را برای شما بازنشتسگان عزیز تامین اجتماعی تشریح کردیم. با ما همراه باشید با ساده ترین روش دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری به سازمان تامین اجتماعی.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی سریع ترین راه را برایتان تشریح کردیم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی را بدون دردسر و بدون نیاز به مراجعه حضری به سازمان تامین اجتماعی دانلود و چاپ کنید. در این مطلب از سلسله اخبار حقوق بازنشستگان و فیش حقوقی بازنشستگان به بررسی eservices.tamin.ir سریع ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی| فیش مستمری رو اینطوری چاپ کن می پردازیم. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید با بهترین و سریع ترین راه دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با کدملی. افراد برای دریافت فیش حقوقی خود در ابتدای هر ماه می توانند به راحتی با موبایل اقدام نمایند. این امر با دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی هریک از سازمان های مختلف که هر شخص از آن ارگان حقوق دریافت می کند عملی خواهد شد. افراد می توانند با نصب برنامه مورد نظر خود بدون مراجعه حضوری فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی بر روی سایت تامین اجتماعی بارگزاری شد.

دانلود برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی برای راحتی بیمه شدگان خود جهت مشاهده فیش حقوقی نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی را برای موبایل طراحی و ارائه نموده است که بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به صورت آنلاین در هر لحظه و هر مکان بتوانند فیش حقوقی خود را از این سازمان مشاهده و دریافت نمایند.

یمه شدگان سازمان بیمه تامین اجتماعی جهت دانلود مستقیم برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.

دانلود فایل

 

نحوه مشاهده فیش حقوقی در برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی یا همان نرم افزار تامین اجتماعی من برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده کنند و از دیگر خدمات مورد نیاز خود مانند سوابق بیمه تامین اجتماعی برخوردار شوند. در ادامه راهنمای تصویری جهت دریافت فیش حقوقی با موبایل در این نرم افزار آمده است.

کاربران برای مشاهده فیش حقوقی خود می توانند پس از دانلود و نصب برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی به محض وارد شدن به برنامه وارد صفحه زیر شوند.

همانطور که در تصویر آمده است کاربران با انتخاب گزینه مستمری بگیری با وارد نمون کد ملی و شماره مستمری خود می توانند فیش حقوقی ماه جاری و حتی ماه های قبل را نیز دریافت نمایند.

 

دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

دانلود فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

سوالات متداول

۱- ✔️در برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی می توان فیش حقوقی ماه های قبل را مشاهده کرد؟
✔️بله، در برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی امکان دسترسی به فیش حقوقی ماه های قبل نیز وجود دارد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.

۲- ✔️برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی خدمات دیگری بجز دریافت فیش حقوقی ارائه می دهد؟
✔️بله، با دانلود و نصب اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی کاربران می توانند از خدمات دیگر آن نیز بهره مند شوند که در متن مقاله نحوه دانلود آن آمده است.

۳- ✔️در برنامه فیش حقوقی تامین اجتماعی می بایست برای مشاهده فیش حقوقی چه اطلاعاتی وارد شود؟
✔️در این برنامه برای مشاهده فیش حقوقی داشتن کد ملی و شماره مستمری کافی است که در متن مقاله نیز آورده شده است.

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

بر اساس قانون تامین اجتماعی، تعریف بازنشستگی عبارت است از عدم اشتغال فرد بیمه شده پس از رسیدن به سن بازنشستگی و از مهمترین خدماتی که سازمان تامین اجتماعی به مستمری بگیران خود ارائه میدهد پرداخت مستمری به افرادی است که مدتی مشخص هزینه بیمه پرداخت کرده اند. بازنشستگان می توانند برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی، بدون مراجعه سازمان، از طریق سامانه تامین اجتماعی اقدام کنند.

  • ثبت نام اولیه در سامانه تامین اجتماعی به آدرس tamin.ir

 

سایت سازمان تامین اجتماعیسایت سازمان تامین اجتماعی

 

  • با ورود به سایت از بخش میز خدمت غیرحضوری گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را انتخاب کنید.

گزینه فیش حقوقی بازنشستگان

گزینه فیش حقوقی بازنشستگان

 

  • حالا نام کاربری و کلمه عبور یا همان گذر واژه را وارد نمایید. دقت کنید گذرواژه همان رمزی است که موقع ثبت نام اولیه در سامانه دریافت کرده اید.

درج نام کاربری و گذرواژه برای ورود به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

درج نام کاربری و گذرواژه برای ورود به صفحه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان

 

  • در این مرحله به راحتی می توانید فیش حقوقی خود را چاپ و یا ذخیره نمایید. برای خود ثبت نمایید.

در صورتی که گذرواژه خود را فراموش کردید، نگران نباشید. امکان دسترسی مجدد به گذرواژه یا کلمه عبور برای بازنشستگان فراهم است. از طریق انتخاب گزینه بازیابی گذرواژه می توانید رمز جدید برای خود ثبت نمایید.

دریافت فیش حقوقی تامین اجتماعی با گوشی تلفن همراه

یکی از راههای سهل و آسان برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی تلفن همراه می باشد.برای استفاده از این خدمت لازم است نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی را بر روی گوشی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید تا بدون دردسر فیش حقوقی خود را دریافت کنید. بعد از نصب نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی طبق تصویر زیر کد ملی و شماره مستمری خود را وارد نمایید و پس از به فیش حقوقی دسترسی دارید:

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با موبایل

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی با موبایل

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط