۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

فوری؛ امپراتور بالاخره به این ستاره خوش سیما چراغ سبز نشان داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ امپراتور بالاخره به این ستاره خوش سیما چراغ سبز نشان داد. سیامک نعمتی در نیم‌فصل توسط گل‌محمدی در لیست بازیکنان مازاد قرار گرفته بود اما او نتوانست با مدیریت باشگاه برای جدایی به توافق برسد و...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ امپراتور بالاخره به این ستاره خوش سیما چراغ سبز نشان داد. سیامک نعمتی در نیم‌فصل توسط گل‌محمدی در لیست بازیکنان مازاد قرار گرفته بود اما او نتوانست با مدیریت باشگاه برای جدایی به توافق برسد و در این تیم ماندگار شد و بعد از بازی با آلومینوم می‌تواند در تمرینات پرسپولیس حاضر شود. حالا یحیی گل‌محمدی با تایید این خبر در نشست خبری امروز خود در مورد سیامک نعمتی چنین گفت: سیامک شرایط سختی داشت برای بازی کردن. من تصمیم گرفتم برود تا در تیم‌های دیگر بیشتر بازی کند. همه می‌دانند سیامک از نظر اخلاقی یکی از بهترین‌های ایران است. دوست دارم بگویم حالا که سیامک ماندنی شده ته دلم خوشحالم. به همین دلیل بعد از بازی با آلومینوم به تمرنیات برگشته و از حضورش استقبال می‌کنم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که نعمتی می‌تواند امیدوار باشد برای پرسپولیس به میدان برود یا نه نیز گفت: ۱۰۰ درصد. سیامک مطمئن باشد اگر تلاش کند بازی می‌کند. ما به بازیکنان امید هم بازی می‌دهیم سیامک که جای خودش را دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار