۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و یکم ۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده جدید ایران خودرو مرحله بیست و یکم روز پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ برای سه خودروی پارس سال،راناپلاس،و دناپلاس توربواتوماتیک با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir ...

فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و یکم ۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده جدید ایران خودرو مرحله بیست و یکم روز پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ برای سه خودروی پارس سال،راناپلاس،و دناپلاس توربواتوماتیک با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir صورت می پذیرد. مهلت ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰ ۳ روز خواهدبود و پس از آن مراسم قرعه کشی فروش ویزه ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو انجام می شود. پس از اعلام نتایج برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو ، برندگان قرعه کشی ۵ روز فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه کامل خودرو خود اقدام نمایند. جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و یکم را با هم می خوانیم.

زمان فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه شهریور ماه از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد. به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی، کماکان اعمال می‌شود. جزئیات محدودیت ها، در متن بخش نامه در دسترس همگان قرار دارد.

فروش فوق العاده ایران خودرو


منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.


تاریخ و نحوه ثبت نام:

طرح فروش فوق العاده (۳ مــاهــه) مرحله بیست و یکم محصولات ایران خودرو مطابــق جدول ذیـل از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۴ شروع و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۶ ادامه خواهد داشت.

فرآیند ثبت نام:

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

فروش فوق العاده ایران خودرو 4 شهریور


شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

کته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو


قیمت فروش فوق العاده ایران خودرو ۴ شهریور ۱۴۰۰

خودرو قیمت قطعی موعد تحویل فک رهن
رانا پلاس ۱۸۰.۳۱۹.۰۰۰ ۳ ماهه یک سال پس از تحویل خودرو
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۳۹۰.۰۰۰.۰۰۰
پارس سال ۱۴۰.۲۷۳.۰۰۰

زمان قرعه کشی ایران خودرو

پس از پایان مهلت ثبت نام فروش فوق العاده، طی روزهای مقرر مراسم قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد تا مشتریان نهایی مرحله بیست و یکم فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شود. زمان اسامی برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.


زمان اعلام اسامی برندگان ایران خودرو

اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو حداکثر ظرف مدت ۳ روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش ایران خودرو و ارسال پیامک به شماره ثبت شده در سامانه اعلام می شود. متقاضیانی که پیامک دریافت نکردند می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و مشاهده لیست برندگان و جست و جوی کد ملی یا شماره پیگیری خود از برنده شدن خود مطلع شوند.


آدرس سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و سایت ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام میشود . متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.


زمان واریز وجه مرحله ایران خودرو

مطابق قانون فروش فوق العاده ایران خودرو، برندگان قرعه کشی حداکثر تا ۵ روز فرصت دارند که وجه اعلام شده از سوی شرکت به عنوان وجه علی الحساب را از طریق سایت شرکت ایران خودرو واریز کنند. چنانچه فرد برنده شده در قرعه کشی طی این فرصت اقدام به واریز وجه نکند یا واریز وجه او ناقص باشد نام او از فهرست برندگان حذف و ثبت نام او لغو می شود و افراد دیگر جایگزین او خواهند شد.

 

ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو ویژه عید غدیر

 


مراحل ثبت نام ایران خودرو

مرحله اول : متقاضی ابتدا به سایت ایران خودرو  وارد می شود و با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.


فیلم / آموزش ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو

 

 


روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.

 

 

قیمت محصولات ایران خودرو

 

قیمت انواع خودروهای داخلی شهریور ۱۴۰۰

 

قیمت روز خودرو

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار