۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰ / نحوه ثبت نام سایپا و قیمت محصولات عرضه شده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام فروش فوری سایپا برای ۴ خودروی کوئیک دنده ای، کوئیک R ، کوئیک S و ساینا S آغاز شد. متقاضیان ثبت نام خوردوهای سایپا باید با مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت نام خودرو دلخواه خود اقدام نمایند...

قرعه کشی سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام فروش فوری سایپا برای ۴ خودروی کوئیک دنده ای، کوئیک R ، کوئیک S و ساینا S آغاز شد. متقاضیان ثبت نام خوردوهای سایپا باید با مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت نام خودرو دلخواه خود اقدام نمایند. قیمت خودروهای ارائه شده در جدیدترین برنامه فروش فوری سایپا در جدولی در زیر منتشر شده است. زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام سایپا، مهلت ثبت نام سایپا، قیمت خودروهای ارائه شده در فروش فوری سایپا شهریور ۱۴۰۰، زمان قرعه کشی سایپا ویژه شهریور، اسامی برندگان سایپا و …..

 

زمان ثبت نام فروش فوری سایپا ۹ شهریور ۱۴۰۰

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه نهم شهریور برای ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز 9 شهریور


خودروهای ارائه شده در فروش فوری سایپا شهریور ۱۴۰۰

در این طرح، خودروی کوییک دستی با قیمت, ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰ تومان، کوییک آر ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ تومان، ساینا اس ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ تومان و کوییک اس ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.


ثبت نام فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰

شرکت سایپا در نظر دارد طرح جدید فروش فوری محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ به شرح جدول درج شده اجرا نماید.

به اطلاع متقاضیان محصولات شرکت سایپا میرساند، شرایط فروش فوق العاده (قرعه کشی) برخی از محصولات شرکت سایپا به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

 

زمان فعالسازی بخشنامه: ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۹

 

ثبت نام فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰/ لینک ثبت نام فروش فوری سایپا + قیمت محصولات سایپا


قیمت خودرو های سایپا در فورش فوری ویژه شهریور ۱۴۰۰

خودروهای کوئیک دنده ای، کوئیک R ، کوئیک S و ساینا S به متقاضایان عرضه خواهد شد. این خودروها با قیمت قطعی اعلام شده است. در جدول زیر قیمت خودروهای عرضه شده را بخوانید.

خودرو قیمت قطعی (تومان) موعد تحویل 
کوییک دستی ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰ ۹۰ روز
کوییک R ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰
ساینا S ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰
کوییک S ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰

 


زمان تحویل خودروهای سایپا در فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰

۴ محصول عرضه شده سایپا در طرح فروش فوری ویژه شهریوره ۱۴۰۰ که از امروز تا پایان روز ۱۱ شهریور مهلت ثبت نام سایپا برای متقاضیان خرید خودروهای سایپا وجود دارد باموعد تحویل حداکثر سه ماهه خواهد بود.


سایت ثبت نام سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۰

متقاضیان برای ثبت نام در فروش فوری سایپا می توانند با ورود به سایت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com اقدام کنند.

 

لینک ثبت نام فروش فوری سایپا


نحوه ثبت نام فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰

ورود به سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند)
ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو
ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت وجه خودرو
دریافت کد رهگیری
مراجعه به نمایندگی منتخب جهت تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد.

 

 

فروش فوری سایپا امروز ۹ شهریور ۱۴۰۰


شرایط فروش فوری سایپا در شهریور ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه ثبت نام سایپا
فروش محصولات صرفاً به صورت اینترنتی است.
در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه صادر خواهد شد.
در روش پیش فروش، قیمت خودروها غیر قطعی بوده و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت و بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان، محاسبه و اخذ خواهد شد. تبصره: مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است.
قیمت نهایی خودرو بر اساس قرارداد پس از صدور دعوتنامه توسط خودروساز و تکمیل وجه توسط مصرف کننده و بر مبنای قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد مشخص خواهد شد.
با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه شماره ۰۸۰۰۸۰ مورخ ۰۰/۱۵/۰۰۱۱ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کند.
با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروز رسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری موارد ذیل متذکر می‌گردد:
الف-در صورتی که مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات بوده و شهر محل تولد و محل صدور شناسنامه با شهر محل سکونت، مغایرت داشته باشد می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدامات لازم را انجام دهد.

ب-در صورتی که مشتری دارای اطلاعات در سامانه شماره گذاری باشد:

۱- در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری هیچ گونه تغییری نداشته باشد، نیاز به اقدام خاصی نیست.

۲ -در صورتی که اطلاعات مشتری در زمان ثبت نام، در سامانه شماره گذاری تغییر کرده باشد، می‌بایست با مراجعه به مراکز نقل و انتقال و یا خدمات خودرویی نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهد.

۳- در صورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تأخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

یکی از بسته‌های خدمت در زمان تکمیل وجه دعوتنامه به صورت پیش فرض انتخاب شده است، در صورتی که مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت یا حذف آن داشته باشد می‌تواند قبل از تکمیل وجه اقدام کند.
در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.
در روش پیش فروش، رنگ خودرو توسط مشتری و پس از صدور دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس رنگهای قابل عرضه، انتخاب خواهد شد. بنابراین رنگ انتخابی در زمان ثبت نام، مالک تحویل خودرو نخواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط