۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

فال امروز | فال روزانه فردا پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ + فال روزانه نمناک /اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال روزانه فردا پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ را در اندیشه معاصر بخوانید. فال روزانه فردا فروردین پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ فروردین : مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگا...

فال روزانه فردا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فال روزانه فردا پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ را در اندیشه معاصر بخوانید.

فال روزانه فردا فروردین پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

فروردین : مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانکه ماه پیشگام شما را تشویق می کند تا برای آینده خود خیال پردازی کنید و در رویا بسر ببرید ، ممکن است با بی تابی دست و پنجه نرم کنید تا آنجا که دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه ، پیش بینی شما قبل از اینکه روز به پایان برسد محقق خواهد شد ، پس تلاش کنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.فال روزانه پنجشنبه 13 بهمن 1401

فال روزانه پنجشنبه 13 بهمن 1401

فال روزانه فردا اردیبهشت پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

اردیبهشت : با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید ، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید ، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند ، اما بهترین کاری که امروز می توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد ، یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است ، راهگشا و قانع کننده باشد.


فال روزانه فردا خرداد پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

خرداد : امروز ممکن است شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید ، اما که نمی دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه ، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی دانند در سر شما چه می گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید ، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.


فال روزانه فردا فروردین تیر ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

تیر : امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه ، در این لحظه براحتی می توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می خواهند!


فال روزانه فردا مرداد پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

مرداد : شما در این تردید به سر می برید که بهترین و عالی ترین ایده های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می شوند ، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید ، به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می کنید. بلکه می خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.


فال روزانه فردا شهریور پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

شهریور : ممکن است امروز شما در حال تجربه کردن افزایش امواج حس عملگرایی خود باشید که به شما کمک می کند تا برای سیاستی که باید برای هفته آینده اتخاذ کنید خوب فکر کنید. شما اکنون فرصت های بسیار خوبی دارید چرا که سیاره حاکم شما عطارد مستقیم حرکت می کند و املاک و قلمرو از دست رفته خود را باز می یابد. به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که همین الان به این فاصله ها غلبه کنید. آهسته و آرام شروع به حرکت کنید و به تدریج سرعت خود را در روزهای آینده افزایش دهید.


فال روزانه فردا مهر پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

مهر : سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید ، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.


فال روزانه فردا آبان پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

آبان : با وجود اینکه شما تلاش بسیاری می کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید ، گیجی و حواس پرتی ، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر ، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است ، و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می شود که به شما اجازه می دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود ، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.


فال روزانه فردا آذر پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

آذر : همچنانکه روز آغاز می گردد ، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می شود چنانچه در طول روز می فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه ، در تعطیلات گذشته تفریح کرده اید و الان آماده اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است ، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!


فال روزانه فردا دی پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

دی : دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند ، به خاطر اینکه به نظر می رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه ، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید ، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی است ، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.


فال روزانه فردا بهمن پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

بهمن : امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم ها قادر به دیدن آن هستند ، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید ، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می کنید پس می توانید در مقابل مبارزه ها و رقابت هایی که در سر راه تان پدیدار می شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده اید ، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.


فال روزانه فردا اسفند پنج شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱

اسفند : برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید ، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید ، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود ، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرات خود را جمع کنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید ، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می گذرد صحبت کنید.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار