۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱

فال روزانه سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ + فیلم

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید.

فال روزانه 23 اردیبهشت 1402 متولدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فال روزانه سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۲ اردیبهشت ماه و فال روزانه فردا نهم اردیبهشت ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در اندیشه معاصر ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

 

فال روزانه امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ویژه متولدین فروردین

فال روزانه ادر خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : در روابط عاطفی خود باید به دنبال آرامش و عشق بود. در پناه یک همسر و یا دوست خوب باید پوست انداخت و زندگی تازه‌ای را آغاز کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به دلیل عدم مراقبت‌های لازم دچار مشکل جسمی می‌شوی. باید از روح و جسم خود مراقبت کنی و اجازه ندهی میکروب‌هایی که در همه جا پراکنده‌اند به آنها آسیب برسانند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است :

اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. همسر یا عشق ‌زندگیتان را بیش‌ازحد تحت‌فشار گذاشته‌اید و این رفتار زمینه دلخوری وی را فراهم کرده ‌است. روحیه احساساتی دارید و اجازه می‌دهید که احساسات بر عقلتان غلبه کند، قبل از اینکه این روحیه کار دستتان بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و در تصمیم‌های مهم زندگی، احساساتی نشوید و راه عقل و منطق را در پیش بگیرید. مهمان ناخوانده‌ای به منزل شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصتی از روز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. روحیه انسان‌دوستی دارید، اما به اطرافیان مهر نمی‌ورزید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان بر این باور باشند که شما آن‌گونه که باید و شاید آن‌ها را دوست ندارید. ادامه این شرایط به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول دهید که محبت بیشتری به اطرافیان داشته باشید و مهربانی خود را ابراز کنید.

 

 

فال روزانه

فال روزانه

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

فال روزانه اردیبهشت ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : درباره کسی که دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حرکت کند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تحولات مالی پیش می‌آید که بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج کردنت باشی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

روحیه‌ پرخاشگرانه‌ای که دارید را کنار بگذارید و مطمئن باشید کنار گذاشتن این روحیه زمینه سود و منفعت شما را فراهم می‌کند. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. در اولین فرصت خبری از این دوست بگیرید و دیدارها را تاره کنید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگیتان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : اختلافی با دوست یا همسرت پیش می‌آید که باید با خویشتنداری و علاقمندی آن را برطرف کنی. رابطه دو دوست یا همسر مثل آینه است که اگر لکه‌ای بر آن افتاد، باید فورا آن را برطرف کرد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه وضعیت اقتصادی تو ثابت نخواهد ماند. عادت کردن به یکنواختی و تکرار کارهای عادی، رکود را به همراه خواهد داشت. خود را برای تغییرات مالی و آینده بهتر آماده کن.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. یکی از آرزوهای دیرینه‌‌تان امروز برآورده می‌شود. از شرایطی که مهیا شده نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده ‌است. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. ذهن آشفته‌ای دارید و دائم به اتفاق‌های ناخوشایندی که در گذشته برای شما اتفاق‌افتاده ،فکر می‌کنید. این شرایط چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. فکرهای ناراحت‌کننده را به باد فراموشی بسپارید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در کارهای شما تاثیر بگذارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : عشق یک طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینکه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است که مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش و ورزش را فراموش نکن.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر کاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشکلات نترسید.

انسان بدبینی هستید و از زمین و زمان گله دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. از این اتفاق درس بگیرید و زندگی را با رویکردی مثبت دنبال کنید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. چشمتان را به روی زیبایی‌های دنیا بسته‌اید و فقط تاریکی‌ها را می‌بینید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه افسردگی شما را فراهم کند، زیبایی‌های دنیا را ببینید و زندگی را با تمامی فراز و فرودهایش بپذیرید. شخصی که دل خوشی از وی ندارید امروز از در دوستی و محبت با شما وارد می‌شود و کدورت‌های دیرینه را پاک می‌کند. شما نیز پاسخگوی محبت این فرد باشید و دلخوری‌های گذشته را فراموش کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای فامیل در منزل امروز حسابی وقت شما را می‌گیرند و مجبور می‌شوید فرصت زیادی از روز را با آنها سر کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان خواهش کنید که چاره‌ای برای اصلاح این رفتار بیندیشد.

 

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : می‌گویی او را دوست داری اما هرگز این دوست داشتن را ابراز نمی‌کنی. این دوست داشتن باید از طریق اشیاء یا کارهایی که قابل لمس باشند، ابراز شود تا تاثیر داشته باشد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پول و ثروت خود را در راهی خرج می‌کنی که بازدهی مناسبی ندارد. به خاطر قضاوت‌های سطحی و عجولانه خود را در تنگنایی می‌اندازی که خروج از آن دشوار خواهد بود. باید مراقب باشی.

سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. مشکلی قدیمی و کهنه میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد و این مشکل گاه‌ و بیگاه زمینه مشاجره و دلخوری شما و عشق‌ زندگیتان را فراهم می‌کند، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح نیست. امروز زمان مناسبی است تا با عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید.  فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا کارهای دلخواه را انجام دهید و توانمندی‌های خود را افزایش دهید. به لطف این شرایط کارهای جدیدی فرا بگیرید و موفقیت‌های بیشتری به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : از تحریک کردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با کسی که تجربه بیشتری دارد مشورت کنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط کاریت حکمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد که هوش و حواست را بیشتر جمع کنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد کنی.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری است و به کمک شما نیاز دارد. در حق این فرد کوتاهی نکنید و با پرستاری از ایشان به وی ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شماست و چشمتان به به جمال دلبری خوش‌قدوبالا می‌افتد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. ایده‌ای جدید به ذهن شما خطور کرده و احساس می‌کنید که با اجرای این ایده، به دستاورد چشمگیری خواهید رسید. اما کسی برای اجرای این ایده به کمک شما نمی‌آید و این وضعیت، زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است. در اولین فرصت این ایده را با دوست صمیمیتان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان بهتر از هر کس دیگری برای اجرای این ایده به کمک شما خواهد آمد. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید.

 

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند
فال روزانه

 

فال روزانه مهر

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : هر چیزی را که می‌شنوی نباید باور کنی. با این روش به کسی ظلم خواهی کرد که تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری کند.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال فردا نوشته شده است :

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است :

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : زمینه برای یک کار یا موقعیت تحصیلی مناسب که در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده کنی تا آینده‌ات را تضمین کنی.

روز بسیار پرکاری در پیش‌ رو دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به رغم حجم زیاد کارها، انرژی سرشاری دارید و از انجام کارهای امروز خسته نخواهید شد. به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. اشتباهی که همسر یا عشق ‌زندگیتان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. تصمیمهای مالی را به آینده موکول کنید و امروز دست از هرگونه معامله‌ای بکشید. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگ‌شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید.

 

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : به صداقت فکر کنید و صادق باشید. افکار منفی شما بجز این که روابط شما را سست و ضعیف کند هیچ شم دیگری ندارد و این همه حقیقت است. تا روز خیانت زمان زیادی مانده و لازم است از حالا به فکر آن باشید. ? شاید هم کسی به شما خیانت نکند. ?

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : کم کم باید به فکر پس انداز باشید. هیچ کس نمی تواند در صورت بروز مشکل به شما کمک کند، بجز خود شما!

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند. روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. با مشکلی در محل‌ کار روبه‌رو می‌شوید. برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت سرشار خود کمک بگیرید. احساس می‌‌کنید فردی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نظر بدی دارد، اما این احساس نادرست است و متوجه خواهید شد که این فرد به غیر از نیت خیر، به دنبال چیز دیگری نیست.

 

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

 

فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یک دوره سردی و رکود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال روزانه فردا نوشته شده است : نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود که باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یک سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.

انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد چشم‌تنگ و بدخواهی تبدیل کند، حسادت را کنار بگذارید و با رفتار و گفتار خود به اطرافیان ثابت نمایید که از موفقیت‌های آنها لذت می‌برید. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند. دلباخته دلداری هستید، اما این عشق یک‌طرفه است و از چنین عشقی تنها سوزوگدازعاشقی نصیبتان خواهد شد. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید.

 

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند
فال روزانه

فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : به گونه رفتار کن که انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شکایت نیست.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : خبرهای خوبی تو راهه. یک میهمان عزیز در راه داری. پس لبخند بزن و خودت رو برای تغییرات آماده کن.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید از سلامتی‌ات غافل باشی. استفاده از نوشیدنی‌های مفید و قرار نگرفتن در محیط‌ها یا جمع‌های پرتنش می‌تونه به تو آرامش بده و این بخشی از سلامتیه.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پولی را که فکر نمی‌کردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.

احتمال ضرر شما در معامله‌ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. امروز مجبور می‌شوید هزینه‌ای هنگفت را برای محل‌کار یا منزل خرج کنید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگیتان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگیتان اختصاص دهید.

 

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : مشکلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فکر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی کرد. نزدیکانت به تو محبت می‌کنند و بخاطر کاری که انجام دادی از تو تقدیر خواهند کرد.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : گاهی اوقات نگرانی از شروع بیماری از خود بیماری مضرتر است. وقتی سالم هستی نباید با وسواس و نگرانی، روحت و نهایتا به جسمت صدمه بزنی. برای اطمینان می‌توانی به یک پزشک مراجعه کنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : گاهی اوقات باید به چیزی که داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نکنی. ریسک کردن برای تو زیاد خوب نیست.

افکار پریشانی دارید و تمرکزتان را در زندگی از دست داده‌اید. قبل از اینکه این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد، چاره‌ای برای حل آن بیندیشید و فکرهای نگران کننده را کنار بگذارید. اهل عمل نیستید و با مشکلات روبه‌رو نمی‌شوید، این روحیه را کنار بگذارید و از مواجهه با مشکلات هراسی نداشته باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حسابی تحویلتان می‌گیرد و لحظه‌های عاشقانه‌ای در انتظار شماست. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

 

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

فال روزانه فروردین
فروردین
فال روزانه اردیبهشت
اردیبهشت
فال روزانه خرداد
خرداد
فال روزانه تیر
تیر
فال روزانه مرداد
مرداد
فال روزانه شهریور
شهریور
فال روزانه مهر
مهر
فال روزانه آبان
آبان
فال روزانه آذر
آذر
فال روزانه دی
دی
فال روزانه بهمن
بهمن
فال روزانه اسفند
اسفند

فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ )

فال روزانه در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : عشق، تفکر و اندیشه‌ات را تسخیر کرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فکر کنی. باید از احساسات و عواطفت کم کنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.

در خصوص توصیه های اجتماعی فال های فردا نوشته شده است : یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش کرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی که مدتها فکرت را مشغول می‌کند.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای سالم و باطراوت ماندن هرچه بیشتر پوست باید از پاک‌کننده‌های طبیعی استفاده کرد و همینطور پوست به قدر کافی مرطوب بوده و از نور زیاد خورشید محافظت شود.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواستان به گذر عمر باشد. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. روز را با کارهای زیادی آغاز می‌کنید، تا بعدازظهر امروز این کارها به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم می‌شود. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دستتان خواهد گذاشت.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار