۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

فال ابجد ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / به زودی به خواسته ات میرسی + فال ابجد امروز و فال امروز ابجد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رکنا،فال ابجد ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / به زودی به خواسته ات میرسی + فال ابجد امروز و فال امروز ابجد فال ابجد متولدین فروردین ابجد فال شما :  ج ب ب تعبیر : آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما ...

فال ابجد ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رکنا،فال ابجد ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / به زودی به خواسته ات میرسی + فال ابجد امروز و فال امروز ابجد

فال روزانه ابجد فردا

فال روزانه ابجد فردا

فال ابجد متولدین فروردین

ابجد فال شما :  ج ب ب

تعبیر : آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را می‌کند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات میرسی انشاءالله.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما :  د د ج

تعبیر : قصد و نیتت خوب است. به زودی کارهایت سر و سامان می گیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا می شود که انتظارش را نداری . تغییرات مثبتی در زندگی ات در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج ، رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا می کنی البته اراده ی تو هم در این امر دخیل است.

فال ابجد متولدین خرداد

ابجد فال شما : آ ج د

تعبیر : هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملک یا مقامی به دست می‌آوری . کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

فال ابجد متولدین تیر

ابجد فال شما :  ب آ ب

تعبیر : نیتت بر آورده می‌شود و به آرامش و سلامت و سعادت می‌رسی اگر بیمار هستی بهبود پیدا می‌کنی . اگر قصد معامله و خرید وفروش داری ازآن سود خواهی برد اگر قصد سفر تجاری داری سود بخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

فال ابجد متولدین مرداد

ابجد فال شما : د آ  آ

تعبیر : آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

فال ابجد متولدین شهریور

ابجد فال شما :  د د د

تعبیر : آینده خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری ، با موفقیت فاصله ای نداری افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا می‌شود . از چیزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آن است.

 

فال ابجد متولدین مهر

ابجد فال شما : ب  آ  ج

تعبیر : به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می‌آوری اگر با کسی دعوا و مخاصمه ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می گیرد.

 

فال ابجد متولدین آبان

ابجد فال شما :  ب د ب

تعبیر : به زودی مقصودت بر آورده می‌شود و از غم رها می‌شوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را می‌کنن . از این افراد دوری کن . برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو ، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

فال ابجد متولدین آذر

ابجد فال شما :  آ د د

تعبیر : طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت در گیر هستی زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن . همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

فال ابجد متولدین دی

ابجد فال شما :  ج ج د

تعبیر : طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف می‌شود و به مقصود خودخواهی رسید از چیزی در تشویش هستی به زودی تشویشت بر طرف می‌شود. کسی در فکر حیله و صدمه زدن به شماست به خداوند توکل کن تا حیله اش برطرف شود رازت را به هر کسی نگو.

فال ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما :  د ج ج

تعبیر : گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

فال ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما : آ د آ

تعبیر : نیت خوبی کرده ای طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده است و سعادت به تو روی آورده است از آسیب بدخواهان در امان هستی . اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیب می‌شود. ازدوست همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری. مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری ، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشاءالله.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار