۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

علی پروین هندوانه رو شوت کرد و همه شوکه شدیم!

محمود کلهر ستاره سابق پرسپولیس خاطره جالبی از علی پروین در رختکن فاش کرده است.

علی پروین هندوانه رو شوت کرد و همه شوکه شدیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمود کلهر بازیکن سابق پرسپولیس خاطره جالبی از بازی‌های این تیم تعریف کرد. کلهر گفت: خاطرم هست از تیم رقیب ۴ بر هیچ جلو بودیم و فیکس بازی می‌کردم و آن زمان به این دلیل که منیزیم و کلیسم و ویتامینی در رختکن نبود بین نیمه هندوانه مصرف می‌شد و بازیکن‌ها اصلا به عشق هندوانه بازی را می‌بردند و وارد رختکن می‌شدند.

کلهر ادامه داد: آخر بازی شل گرفتیم و ۲ تا گل خوردیم و خوشحال از اینکه ۴ بر ۲ بازی را بردیم به سمت رختکن رفتیم. در پایان بازی علی آقا زودتر به رختکن می‌رسید و بازیکن‌ها باید دور می‌زدند و از تونل دیرتر به رختکن می‌رسیدند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: زمانی که خوشحال وارد رختکن شدیم علی آقا هنداونه را شوت کرد و گفت: «اینا اصلا نباید هنداونه بخورند… هیچی به اینها ندهید بخورند… چرا گل خوردید!»

کلر تصریح کرد: آنموقع مثل حالا نبود و تماشاگر می‌آمد بازی پر گل ببیند و توقع هوادار بالا بود و با الان مقایسه کنید که ۴ گل هم بخورند همه چیزشان آماده است. علی آقا این ویژگی را داشت و می‌گفت فقط باید بازی را ببرید و من نمی‌دانم چطوری ولی فقط ببرید.

کلهر با یک خاطره دیگر از پروین ادامه داد: همه مطمئنا این تاکتیک علی پروین را می‌دانند؛ می‌گفت: «تیم حریف در یک ربع بیست دقیقه اول با حضور ۹۰ هزار تماشاگر در استادیوم جو می‌گرفت و آن موقع حمله کنید».

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط