۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

عاشقانه های ستاره سادات قطبی با پسرش / آمادگی خانم مجری محجبه برای عید نوروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عاشقانه های ستاره سادات قطبی با پسرش / آمادگی خانم مجری محجبه برای عید نوروز. ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت ک...

ستاره سادات قطبی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عاشقانه های ستاره سادات قطبی با پسرش / آمادگی خانم مجری محجبه برای عید نوروز. ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، ستاره سادات قطبی تصویر زیر را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است. ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد که از والیبال به سمت کیک بوکس رفت و بعد از حفظ قرآن وارد صدا و سیما شد و حالا همسر یک مجری معروف است.

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد و سرپرستی کودک هم به پدرش واگذار شد. ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا یک فرزند پسر دیگر بنام صدرا می باشد همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام علی به طلاق ختم شد. ستاره سادات قطبی تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

 ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار