۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰

طلا ارزان می شود؟

به گزارش اندیشه معاصر؛  طلا ارزان می شود؟ یا همچنان سیر صعودی طلا ادامه می یابد. در ادامه پیش بینی بازار طلا را بخوانید. هفته گذشته کلیه بازارها افت کردند و قیمت سکه تمام بهار آزادی کانال ۱۱ میلیون را ترک کرد و وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی...

طلا ارزان می شود؟

به گزارش اندیشه معاصر؛  طلا ارزان می شود؟ یا همچنان سیر صعودی طلا ادامه می یابد. در ادامه پیش بینی بازار طلا را بخوانید. هفته گذشته کلیه بازارها افت کردند و قیمت سکه تمام بهار آزادی کانال ۱۱ میلیون را ترک کرد و وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی شد. آن هم با افت بیش از ۵۰۰ هزار تومانی ظرف یک هفته.

 

از طرف دیگر خریداری در بازار طلا وجود ندارد. آیا مردم منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا هستند؟ بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا می‌گوید این بی‌رونقی بازار به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی تهران است. مردم از اینکه برای خرید طلا به بازار مراجعه کنند، می‌ترسند و به همین دلیل خرید طلا افت کرده است.

 

طلا ارزان می شود؟ پیش بینی بازار طلا در روزهای آینده

 

حال از طرف دیگر به دلیل وضعیت قرمز تهران، بازار بزرگ و هچنین بازار طلا برای مدت دو هفته در تهران تعطیل است و به همین دلیل سید محمود فضل آذر شربیانی می‌گوید قیمت طلا در هفته چهارم فروردین ثابت باقی می‌ماند.

 

روز گذشته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته بود: «بازار طلا روند آرامی دارد و از این پس طلا فقط به اخبار سیاسی واکنش نشان می‌دهد و فعلا بازار آرام است.»

مطالب مرتبط

آخرین اخبار