۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

شرایط سفرهای نوروزی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عباس شیراوژن در گفتگو با برنامه زنده شبکه خبر درباره مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص سفر‌های نوروزی اظهار کرد: در جلسه امروز اعلام شد با توجه به شرایط فعلی که تا حدودی شاهد مهار اومیکرون و...

آدرس خانه معلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عباس شیراوژن در گفتگو با برنامه زنده شبکه خبر درباره مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص سفر‌های نوروزی اظهار کرد: در جلسه امروز اعلام شد با توجه به شرایط فعلی که تا حدودی شاهد مهار اومیکرون و کرونا هستیم، امکان سفر‌های نوروزی برای شهروندانی که ترجیحاً ۳ دوز واکسن زده باشند فراهم است.

وی افزود: همچنین شهروندانی که دوز سوم را نزده باشند، ولی از تزریق دوز دوم واکسن کرونای آن‌ها کمتر از ۳ ماه گذشته باشد، می‌توانند به سفر بروند؛ البته نباید علائم بیماری را دارا باشند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: در شرایط فعلی برای انجام سفر‌های نوروزی هم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و هم عمومی بلامانع است؛ ضمن اینکه بخش سفر‌های عمومی به سامانه «ایران من» متصلند.

وی یادآور شد: نحوه ردیابی خودرو‌های شخصی از الصاق کد ملی به پلاک وسایل نقلیه شخصی انجام می‌شود؛ دارنده این کد ملی‌ها که به پلاک خودرو متصلند، باید واکسیناسیون را انجام داده باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار