۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

سورپرایز بهاره سایپا | فروش اقساطی ساینا اس اتوماتیک با اقساط ۱۶ میلیونی

یک سال پس از عرضه‌ی اولیه‌ی خودروی ساینا توسط گروه خودروسازی سایپا، نسخه اتوماتیک آن نیز تولید و به بازار عرضه شد. ساینا بر روی پلتفرمی که این کمپانی برای خودروی تیبا ساخته بود پیاده شده تا محصولات سایپا در بازار خودرو را تنوع بیشتری ببخش...

سورپرایز بهاره سایپا | فروش اقساطی ساینا اس اتوماتیک با اقساط ۱۶ میلیونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک سال پس از عرضه‌ی اولیه‌ی خودروی ساینا توسط گروه خودروسازی سایپا، نسخه اتوماتیک آن نیز تولید و به بازار عرضه شد. ساینا بر روی پلتفرمی که این کمپانی برای خودروی تیبا ساخته بود پیاده شده تا محصولات سایپا در بازار خودرو را تنوع بیشتری ببخشد. این خودرو به عنوان محصولی میان رده و اقتصادی شناخته می‌شود.

قیمت ساینا اس اتوماتیک سفید رنگ مدل ۱۴۰۲ صفر در فروش اقساطی ۵۲۵ میلیون تومان است. حداقل پیش پرداخت برای خرید اقساطی ساینا اس اتوماتیک ۵۰ درصد از قیمت آن یعنی ۲۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. مبلغ باقی مانده را می‌توان در اقساط ۶، ۱۲، ۱۸، ۲۴ و یا ۳۰ ماهه پرداخت کرد. در این فروش اقساطی تحویل خودرو فوری بوده و سند نیز به نام خریدار ثبت خواهد شد.

مبلغ اقساط ساینا اس اتوماتیک

در صورت انتخاب اقساط ۶ ماهه مبلغ هر قسط تقریبا ۵۲ میلیون تومان و ۹۳۷ هزار تومان و در صورت انتخاب اقساط ۱۲ ماهه این مبلغ حدودا ۳۰ میلیون و ۴۰۶ میلیون تومان خواهد بود.

مبلغ اقساط ۱۸ ماهه نزدیک به ۲۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان و مبلغ اقساط ۲۴ ماهه ساینا تقریبا ۱۹ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است. برای اقساط ۳۰ ماهه نیز این مبلغ به ۱۶ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان می‌رسد.

مشخصات فنی ساینا اتوماتیک

این خودرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری مجهز شده که توان تولید ۸۷ اسب بخار را دارد. حداکثر قدرت تولیدی ساینا اس اتوماتیک در دور موتور ۵۳۰۰ نمایان می‌شود. در ساینا اتوماتیک، از جعبه دنده CVT و فرمان هیدرولیک استفاده شده است. این خودرو از لحاظ امنیتی با استفاده از ترمزهای نوع ABS و مجهز به سیستم EBD نسبتا خوب ارزیابی می‌شود. سیستم تعلیق جلویی ساینا اس اتوماتیک نیز از نوع مک فرسون و تعلیق عقب مدل توریسون بیم است.

امکانات ساینا اس اتوماتیک

برخی از امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم قفل مرکزی، قفل ایمنی کودک، گرمکن شیشه عقب، کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، چراغ‌های همراهی تا درب منزل، کروز کنترل و محدود کننده سرعت اشاره کرد./کاماپرس

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط