۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

سرداران شهید عناصر هویت بخش به تمدن اسلامی هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی صبح سه شنبه در مراسم تشییع و وداع با سردار شهید سید محمد حجازی که در دانشکده پرواز سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد، سردار شهید حجازی را افتخار اصفهان، ایران و جهان ...

سرداران شهید عناصر هویت بخش به تمدن اسلامی هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی صبح سه شنبه در مراسم تشییع و وداع با سردار شهید سید محمد حجازی که در دانشکده پرواز سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان برگزار شد، سردار شهید حجازی را افتخار اصفهان، ایران و جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: شهید حجازی از تفکری استراتژیک‌، دفاعی و امنیتی برخوردار بود که از آن برای دفاع از امنیت و منافع ملی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی و ملت ایران استفاده می‌کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید حجازی در دوران قبل و بعد از انقلاب و در جبهه مقاومت یادگاری‌های زیادی را از رشادت‌ها و قهرمانی‌هایش به جای گذاشته است، ابراز داشت: قناعت و فروتنی این شهید بزرگوار زبانزد خاص و عام بود.

انقلاب اسلامی در جهان اسلام و خاورمیانه تمدن ساز است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ملت‌های بزرگ و متمدن در جهان، عناصر هویت‌بخشی را در اختیار دارند که شناسنامه و ترسیم کننده افق‌های تمدن سازان آینده آن ملت هستند، افزود: حدود ۲۳ هزار شهید در استان اصفهان که تنها هشت هزار شهید آن در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفته، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و … نمادی از هویت انقلاب اسلامی دارد و نشان می‌دهد که این انقلاب تا چه اندازه در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه تمدن ساز بوده است.

وی شهدایی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی، سردار شهید حسین خرازی، سردار شهید همت، سردار شهید عبدالله میثمی، سردار شهید حاج احمد کاظمی و سردار شهید سید محمد حجازی را خالق و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی دانست و اضافه کرد: این شهدا با الهام گرفته از الطاف الهی و قرآن، فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب توانستند موفیت‌های بزرگی را در منطقه رقم بزنند.

تمهیدات نیروی سپاه قدس برای امنیت در منطقه مثال زدنی است

سرلشکر صفوی در ادامه با بیان اینکه نیروی سپاه قدس با تربیت شهدای مدافع حرم و شهیدانی همچون سردار حجازی و قاسم سلیمانی به خوبی امنیت را در منطقه برقرار کرده است، اضافه کرد: تمهیدات اندیشیده شده از سوی این نیرو برای براندازی داعش در منطقه در مقابل تهدیدات اسرائیل و آمریکا بسیار کارساز بوده است.

وی سازماندهی بسیج ۲۰ میلیون نفری، راه‌اندازی بسیج سازندگی و تسهیل در راه‌اندازی قرارگاه محرومیت زدایی را از جمله اقدامات سردار شهید حجازی در دوران زندگی خود اعلام کرد و ابراز داشت: این سردار شهید پیامی الهام بخش و ماندگار برای جوانان بسیجی و پاسدار به ودیعه گذاشت که می‌تواند الگویی برای کمک به دولت‌ها برای رفع محرومیت‌ها در سراسر کشور باشد.

مقاومت در برابر استکبار جهانی با تکیه بر قدرت ملت‌های اسلامی ممکن است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه مقاومت در برابر استکبار جهانی با تکیه بر قدرت ملت‌های اسلامی درسی است که سردار شهید حجازی به جبهه مقاومت داده است، افزود: در این زمینه ثمره خون شهیدان مظلوم افغانستان و عراق بعد از ۲۰ سال منجر به اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیا خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری در زمینه گشایش در وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: مردم برای باید رسیدن به شرایط مطلوب در کشور در انتخابات حضور یابند و با انتخاب فرد شایسته برای ساختن ایرانی مستقل‌، آباد و آزاد و الگو برای تمامی ملت‌های اسلامی گام بردارند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط