۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن + محاسبه قسط وام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و محاسبه قسط وام ودیعه مسکن و هر اطلاعاتی اعم از شرایط دریافت این وام و … را در اندیشه معاصر بخوانید. سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس سایت tem.mrud.ir در وا...

وام ودیعه مسکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و محاسبه قسط وام ودیعه مسکن و هر اطلاعاتی اعم از شرایط دریافت این وام و … را در اندیشه معاصر بخوانید.

سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس سایت tem.mrud.ir در واقع همان سایت سامانه جامع اقدام ملی است که توسط وزارت راه و شهرسازی برای ثبت نام تسهیلات وام اجاره مسکن راه اندازی شده است. وام ودیعه مسکن مستاجران یا همان وام اجاره خانه از طرح هایی است که به دنبال شیوع بیماری کرونا از سوی وزارت راه و شهر سازی به منظور کمک به اقشار کم درآمد برای اجاره مسکن راه اندازی شد به این شکل که افراد می توانند تمام یا قسمتی از هزینه ودیعه یا همان اجاره واحد مسکونی خود را در طول مدت اجاره از طریق وام ودیعه مسکن تامین نمایند.

طریقه ثبت نام وام ودیعه مسکن در سنوات گذشته به شکل پیامکی بوده و افراد سرپرست خانوار می بایست در مهلت ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن کد ملی خود را به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ به صورت پیامک ارسال می کردند.

سپس در سامانه طرح اقدام ملی مسکن اطلاعات خواسته شده را تکمیل می کردند. در صورتی که شرایط متقاضی وام ودیعه اجاره مسکن مورد تایید قرار می گرفت، وام بانک دهنده از طریق پیامک به سرپرست خانوار معرفی می شد و مراحل تکمیل اطلاعات فرد در سامانه نیز باید انجام می شد.

اما نحوه ثبت نام وام اجاره مسکن ۱۴۰۲ کمی تغییر کرده و تنها از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir انجام می پذیرد. در این نوشتار قصد داریم در خصوص ثبت نام اینترنتی وام اجاره مسکن ، شرایط وام ودیعه مسکن و مهلت آن و هر آنچه در خصوص وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ باید بدانید صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

همانطور که در قسمت مقدمه اشاره کردیم سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir سامانه ای است که به منظور ثبت نام نام اجاره خانه مستاجران راه اندازی شده است. برای ورود به سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن مرورگر خود را باز کرده و در قسمت نوار آدرس tem.mrud.ir را وارد کنید.

بعد از ورود به این سایت صفحه ای با عنوان سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای شما باز می شود که شامل بخش های مختلفی از جمله «ثبت نام تسهیلات کمک هزینه» ، «ثبت نام مسکن ملی» ، «مشاهده و پیگیری درخواست ها» ، «سوالات متداول» و «تماس با ما» است. برای ثبت نام وام ودیعه مسکن باید از طریق گزینه «ثبت نام تسهیلات کمک هزینه» و در مهلت ثبت نام وام ودیعه اقدام شود.

حتما سوالات زیادی در خصوص شرایط دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران ، مدارک لازم برای ثبت نام ، مهلت ثبت نام وام اجاره مسکن و مبلغ وام ودیعه ، تعداد اقساط و سود وام ودیعه و شرایط بازپرداخت آن برایتان مطرح شده است که در ادامه مقاله به همه این موارد خواهیم پرداخت.

ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

در این بخش نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن به صورت اینترنتی و از طریق سامانه tem.mrud.ir را بررسی می کنیم. برای ثبت نام وام اجاره مسکن طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱ابتدا وارد سایت tem.mrud.ir شوید . بعد از ورود به سامانه جامع اقدام ملی مسکن صفحه زیر برایتان باز می شود.

۲گزینه «ثبت نام تسهیلات کمک هزینه» را انتخاب کنید.

۳صفحه ای با عنوان «قوانین و مقررات» برایتان باز می شود که شامل اطلاعاتی در خصوص سقف تسهیلات وام ودیعه مسکن ، میزان سود وام ودیعه و تاریخ سررسید آن ، وثایق لازم برای دریافت وام ودیعه و … می باشد. بعد از مطالعه دقیق این شرایط و مقررات در پایین صفحه دکمه سبز رنگ «متن بالا را مطالعه کرده و می پذیرم» را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

۴حال باید مشخصات فردی خود شامل : استان و شهر محل سکونت ، نام نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه و سریال آن ، تاریخ تولد ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، اطلاعات محل تولد ، میزان تحصیلات ، شغل و اطلاعات بیمه خود را وارد کرده و گزینه سبز رنگ «مرحله بعد» در پایین صفحه را انتخاب کنید.

۵در مرحله بعد باید افراد تحت تکفل خود را انتخاب کنید و مشخصات فردی آن ها شامل : نسبت با سرپرست ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، جنسیت ، وضعیت تاهل ، اطلاعات محل تولد و … را وارد نمایید.

وام ودیعه مسکن

شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲​

در صورت بروز اشتباه در هنگام ورود اطلاعات می توانید از گزینه «حذف» استفاده کنید. بعد از افزودن افراد تحت تکفل گزینه سبز رنگ «مرحله بعد» در پایین صفحه را انتخاب کنید.

۶در این مرحله پیش نمایش اطلاعات ورودی شما برایتان نمایش داده می شود . در صورت صحیح بودن اطلاعات پیش نمایش تیک پذیرش اطلاعات را فعال کنید و گزینه «مرحله بعد» را بزنید و در صورت نادرست بودن اطلاعات پیش نمایش به مراحل قبلی برگشته و اطلاعات را اصلاح کنید. ۷حال وارد مرحله تایید شماره همراه می شوید. در این مرحله باید کد چهار رقمی که به شماره همراه تان ارسال می شود و همچنین کد امنیتی را در قسمت خواسته شده وارد کنید و گزینه «تایید» را بزنید.

۸به این ترتیب ثبت نام وام ودیعه مسکن شما انجام می شود و شما باید منتظر تایید یا عدم تایید درخواست وام اجاره مسکن خود بمانید.

شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد دریافت وام اجاره مسکن شرایطی دارد و در صورتی که افراد فاقد شرایط ثبت نام وام ودیعه مسکن را انجام دهند وام به آن ها تعلق نخواهد گرفت. در زیر شرایط لازم برای دریافت وام ودیعه مسکن به مستاجران را بررسی خواهیم کرد:

اولین شرط دریافت وام اجاره مسکن متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی وام است. این به آن معنی است که وام ودیعه به افرادمجرد و افرادی که سرپرست خانوار نیستند تعلق نمی گیرد.

داشتن اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌­نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و داشتن کد رهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن الزامی است.

یکی دیگر از شرایط لازم برای وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ تاریخ عقد اجاره نامه است. تنها افرادی می توانند وام ودیعه را دریافت کنند که تاریخ عقد اجاره نامه آن ها مربوط به شش ماه اول سال ۱۴۰۲ باشد.
نکته بعدی که بسیار حائز اهمیت است این است که متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تنها دو هفته از تاریخی که به شعب بانکی معرفی می شوند فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک و وثایق خود اقدام کنند و در صورتی که تا این تاریخ اقدام نکنند درخواست وام ودیعه مسکن آن ها رد می شود.
نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد و داشتن ۵ سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا از دیگر شرایط دریافت وام ودیعه مسکن است.

مبلغ وام ودیعه مسکن و محاسبه سود و اقساط آن

مبلغ وام ودیعه مسکن

طبق اظهارات وزارت راه و شهرسازی تسهیلات کمک هزینه اجاره مسکن از محل منابع تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب دیده به کرونا تامین شده است. میزان سقف مبلغ وام ودیعه مسکن در شهرهای مختلف ( بسته به جمعیت شهرها ) متفاوت است. میزان سقف مبلغ وام ودیعه اجاره مسکن در شهرهای مختلف به شرح زیر است:

سقف مبلغ وام ودیعه مسکن
شهر تهران سایر کلان شهرها *** سایر شهرها
۱۰۰ میلیون تومان ۷۰ میلیون تومان ۴۰ میلیون تومان
*** شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت شامل شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز،تبریز، قم، اهواز، کرمانشاه

 

سود وام ودیعه مسکن

تسهیلات وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۸ درصد محاسبه می شود. و سر رسید آن نیز پنج ساله می باشد.

وام ودیعه مسکن 1402

سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی

اقساط وام ودیعه اجاره مسکن

اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن ، ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۳۴۲ تومان می باشد و در واقع سود تسهیلات پرداختی ۱۸ درصد و ۵ ساله است. برای وام های ۷۰ میلیون تومانی و ۴۰ میلیون تومانی نیز به ترتیب ۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۳۹ تومان و   یک میلیون و ۱۵ هزار و ۷۳۷ تومان به عنوان مبلغ قسط ماهانه در نظر گرفته شده است.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار سقف پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توسط شبکه بانکی از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال و سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به ۳ و نیم میلیارد ریال افزایش یافت./ اندیشه معاصر

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مصوبات یکهزار و سیصد و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار گفت: در این جلسه شورا، دو مصوبه در خصوص تسهیلات مسکن با توجه به اینکه طرح جهش مسکن ملی در حال انجام و یکی از اهداف ما در نظام بانکی تامین مالی طرح جهش مسکن است، به تصویب رسید.

محمدرضا فرزین تصریح کرد: سقف تسهیلات ودیعه مسکن از محل منابع، موضوع ماده ۴ قانون جهش مسکن است که با افزایش دو برابری، از سقف ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به ۸۰۰ هزار میلیارد ریال رسید و به تبع آن، سقف افزایش تسهیلات فردی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

جزئیات افزایش مبلغ وام اجاره

رئیس شورای پول و اعتبار افزود: سقف تسهیلات ودیعه مسکن در شهر تهران از یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال، در مراکز استان ها، از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و در سایر شهر‌ها از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کرد. همچنین تسهیلات ودیعه مسکن که پیش از این در روستا‌ها تعریف نشده بود، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ودیعه مسکن در نظر گرفته شد.

وام با نرخ سود ۵ درصدی برای چه کسانی است؟

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به افزایش سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به عنوان دومین مصوبه جلسه شورا گفت: بر اساس این مصوبه، سقف فردی تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از دو میلیارد ریال به سه و نیم میلیارد ریال افزایش پیدا کرد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۵ درصد در نظر گرفته شده است تا منجر به رونق ساخت و ساز در مناطق روستایی و شهر‌های کوچک شود.

مصوبه جدید شورای پول و اعتبار در راستای افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن در شرایطی است که خردادماه امسال، نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کرده بودند.

به گونه‌ای که بر اساس ماده ۱۱؛ بانک مرکزی موظف شد در صورت تصویب شورای عالی مسکن، از طریق بانک‌های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات کمک ودیعه به گروه‌های جمعیتی آسیب‌پذیر در حوزه مسکن بر اساس اولویت بندی که ظرف مدت یک ماه به پیشنهاد مشترک وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تصویب شورای عالی مسکن می‌رسد، اقدام نماید.

سقف فردی تسهیلات در سال اول اجرای قانون برای شهر‌های مختلف بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار که در سال اول برای شهر تهران ۲ میلیارد ریال، مراکز استان‌ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر شهر‌ها یک میلیارد ریال و برای روستا‌ها ۴۰۰ میلیون ریال تعیین می‌شود که در سال‌های بعد متناسب با تورم نقطه به نقطه اعلامی بانک مرکزی افزایش می‌یابد.

تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌های عامل به عنوان تکلیف ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن محسوب می‌شود.

اقساط وام ودیعه مسکن چقدر می‌شود؟

در پی تصویب افزایش سقف وام کمک ودیعه مسکن در شورای پول و اعتبار، قرار است به زودی این تسهیلات به مستأجران پرداخت شود.

بر اساس شورای پول و اعتبار در جلسه روز جاری به مستأجران واجد شرایط در تهران ۱۰۰، کلاشهرها و مراکز استان‌ها ۷۰ و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت ۵ ساله است.

بر این اساس مبلغ اقساط وام ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی ماهانه ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و۳۴۲ تومان است.

سود این تسهیلات بیش از ۵۲ میلیون تومان است.یعنی بانک در پایان دوره بازپرداخت بیش از ۱۵۲ میلیون از مستأجر بازپس می‌گیرد.

مبلغ اقساط ماهانه وام ودیعه مسکن ۷۰ میلیون تومانی ماهانه ۱ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۳۹ تومان است.

سود این وام ۳۶ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان است. بانک در پایان دوره ۵ ساله ۱۰۶ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان باز پس می‌گیرد.

اقساط ماهانه وام ۴۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن مبلغ ۱۰۱ میلیون و ۵۷۳ هزار تومان است.

سود این وام ۲۰ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان است.بانک در پایان از متقاضی ۶۰ میلیون و۹۴۴ هزار تومان باز پس می‌گیرد.

سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی + مشاهده وضعیت | mrud.ir

سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی به آدرس tem.mrud.ir می‌باشد که متقاضیان برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن خود اقدام کرده‌اند.

سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی به آدرس tem.mrud.ir می‌باشد که متقاضیان برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن خود اقدام کرده‌اند. افرادی که درخواست تسهیلات برای اجاره خانه خود را در سامانه وام ودیعه مسکن ثبت کرده‌اند، با مراجعه به سایت مذکور و با ورود به بخش (مشاهده و پیگیری درخواست‌ها) می‌توانند وضعیت درخواست خود را پیگیری کرده و از طریق کد ملی درخواست تسهیلات اجاره خانه ۱۴۰۲ را مشاهده نمایند.

یکی دیگر از روش‌های پیگیری درخواست تسهیلات، از شماره تلفن پیگیری وام ودیعه مسکن و ارتباط با پشتیبانی سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن است که در ادامه این شماره‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. علاوه بر این از آنجا که برخی از افراد ممکن است در ارتباط با نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن از طریق سامانه tem.mrud.ir نیازمند دریافت راهنمایی باشند، در ادامه به نحوه ورود به سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی و چگونگی مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن اشاره خواهیم کرد.

معرفی سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی

یکی از طرح‌های حمایتی دولت جهت مقابله با بحران مسکن راه اندازی سامانه tem.mrud.ir برای ثبت‌نام ودیعه وام مسکن است. بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ثبت درخواست تسهیلات اجاره خانه در سال ۱۴۰۲ فقط از طریق سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir انجام می‌شود و افراد فقط از طریق همین سایت می‌توانند برای اسم‌نویسی خود اقدام کنند و دیگر سایت‌ها مورد تأیید نخواهد بود.

ثبت‌نام در سامانه ودیعه مسکن به این معنی است که افرادی که اقدام به ارسال درخواست تسهیلات اجاره خانه می‌کنند، فقط در صورت داشتن شرایط اعلام شده از تسهیلات برخوردار شوند. علاوه بر این متقاضیان می‌توانند از نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از طریق همین سامانه مطلع شوند. وزارت راه و شهرسازی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که بتوانند با مراجعه به سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی وضعیت درخواست خود را پیگیری نمایند.

پس از اینکه متقاضیان اقدام به ثبت‌نام در سامانه وام ودیعه مسکن می‌کنند، مدتی طول می‌کشد تا اسامی آنها برای دریافت تسهیلات اجاره خانه از سوی سامانه ثبت‌نام ودیعه مسکن در صورت احراز شرایط اعلام شود.

به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی برای مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی را راه اندازی کرده است که افراد بتوانند با مراجعه به آن، درخواست خود را پیگیری نمایند.

در حقیقت سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن دارای بخشی برای مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و پیگیری درخواست‌ها از طریق کد ملی می‌باشد و افراد می‌توانند از نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن و آخرین بررسی وزارت راه و شهرسازی مطلع شوند.

به گزارش اندیشه معاصر، سامانه نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، فقط سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی نیست و شما می‌توانید پیگیر ثبت‌نام مسکن ملی از طریق این سامانه نیز باشید. در ادامه به مراحل مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و درخواست تسهیلات اجاره خانه در سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی اشاره خواهیم کرد.

چگونگی پیگیری وام ودیعه مسکن

در بعضی از سامانه‌های دولتی مانند در سامانه املاک و اسکان متقاضیان باید برخی از موارد را رعایت از جمله ثبت‌نام را رعایت کننند، اما اسم‌نویسی در سامانه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن اختیاری می‌باشد. افرادی که شرایط لازم برای وام ودیعه مسکن را داشته باشند، در بازه زمانی تعیین شده می‌توانند به سایت tem.mrud.ir مراجعه و برای دریافت تسهیلات اجاره خانه اقدام کنند.

چنانچه افرادی که در این طرح شرکت کرده، در فاصله زمانی میان اسم‌نویسی در سامانه و اعلام نتایج قصد پیگیری نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن را داشته باشند، می‌توانند برای مشاهده اسم‌نویسی از طریق سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی اقدام کنند.

چگونگی پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی

ثبت‌نام برای وام ودیعه مسکن به معنی قبول درخواست متقاضیان نیست، بلکه افرادی که اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، پس از تأیید از سوی وزارت راه و شهرسازی به بانک‌ها معرفی خواهند شد. افراد پذیرفته شده باید مدارک مربوط را به بانک عامل ارائه کنند و ضامن‌های خود را معرفی نمایند.

برای اطلاع از نتیجه ثبت‌نام وام ودیعه مسکن و پیگیری وام ودیعه مسکن، افراد می‌توانند از طریق سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی وضعیت درخواست خود را ببینند.

در این مرحله متقاضیان باید با جستجوی آدرس tem.mrud.ir وارد سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی شده و در بخش مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن و پیگیری درخواست‌ها، با وارد کردن کد ملی و دریافت رمز عبور، مراحل پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی را انجام دهند.

نحوه پیگیری وام ودیعه مسکن و مشاهده وضعیت وام ودیعه مسکن با کد ملی براساس مراحل زیر می‌باشد:

در مرحله اول باید سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن شوید و گزینه ” مشاهده پیگیری درخواست ” را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد کد ملی خود را ثبت کنید.
در ادامه یک رمز عبور به شماره همراهی را هنگام ثبت نام در فرم درج کرده‌اید، ارسال خواهد شد که جهت پیگیری وام ودیعه مسکن باید آن را در کادر مشخص شده، وارد کنید.

چگونگی پیگیری وام ودیعه مسکن با موبایل

برای حمایت از مستاجران، برخی از افرادی که واجد شرایط هستند باید به بانک‌های تعیین شده برای دریافت وام کمک هزینه ودیعه مسکن مراجعه کنند. وزارت راه و شهرسازی سامانه طرح ملی مسکن را ایجاد کرد تا افرادی که در پرداخت هزینه اجازه خانه با مشکل مواجه هستند، بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

افراد متقاضی می‌توانند از طریق گوشی همراه خود به سامانه نهضت ملی مسکن وارد شده و به صورت آنلاین فرم ثبت‌نام خود را برای دریافت نمودن وام ودیعه تعیین شده در هر شهر تکمیل کنند. از این رو افرادی که موفق به شرکت در طرح ودیعه مسکن شده‌اند، می‌توانند با استفاده از موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ به سامانه وام ودیعه مسکن به آدرس tem.mrud.ir مراجعه کرده و برای دریافت وام مورد نظر، با انتخاب گزینه مشاهده و پیگیری درخواست ثبت شده، از پاسخ نهایی اعلام شده مطلع شوند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط