۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

زمان واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبرساز شد

در چند روز گذشته خبری مبنی بر واریز عیدی مددجویان بهزیستی در ۴ روز آینده یعنی در تاریخ ۳۰ یا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به همراه یارانه دهک های سوم تا چهارم منتشر شده است.

مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در چند روز گذشته خبری مبنی بر واریز عیدی مددجویان بهزیستی در ۴ روز آینده یعنی در تاریخ ۳۰ یا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ به همراه یارانه دهک های سوم تا چهارم منتشر شده است.
در جستجو برای صحت سنجی این خبر به این نتیجه رسیدیم که خبر نادرست است.

حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: در پیگیری که از مسئولان این ۲ نهاد درباره عدم پرداخت عیدی مددجویان داشتم این مسئولان عنوان کردند که قانونی برای پرداخت عیدی وجود ندارد و طبق روالی که از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده این کار انجام می‌شده و در سال‌های قبل هم برای تامین منابع جهت پرداخت عیدی از سایر ردیف‌ها، اقدام می‌شده است.

وی افزود: همچنین این مسئولان عنوان کردند که برای عیدی امسال این اقدام انجام نشده و چون قانونی در این زمینه وجود نداشته از سایر ردیف‌ها برای تامین بودجه جهت پرداخت عیدی به مددجویان استفاده نشده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: طی ۱۰ الی ۱۲ سال گذشته طبق روال این کار انجام می‌شده و بهتر بود که امسال هم عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می‌شد، چون بسیاری از خانواده‌ها در وضعیت اقتصادی فعلی به این پول نیاز داشته و برنامه ریزی‌هایی در این زمینه انجام داده بودند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط