۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳

زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی افزایش میابد؟

جدول افزایش حقوق بازنشستگان ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هر سال به یک مقدار معینی حقوق بازنشستگان و باقی مشاغل افزایش پیدا میکند برای اینکه ببینید چه زمانی دستمزد بازنشستگان افایش پیدا میکند و برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق آنها  اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای آنها و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق افراد مستمری گیر تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی افراد بازنشسته دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق آنها متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین آنها در خرداد به حساب آنها واریز می‌شود.

بازنشستگان

بازنشستگان

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط